AnonymFrk1 Skrevet 21. januar 2022 #141 Del Skrevet 21. januar 2022 5 minutter sjokoladen og Condis kjeks😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #142 Del Skrevet 21. januar 2022 Sombreros(?). Anonymkode: c8626...cfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #143 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Chips o'hoi savner jeg også! Overhodet ingen fan av salt potetgull til vanlig, men dette riflede potetgullet var så sprøtt.. Og så utrolig god smak 😋 Denne varianten kom vel ikke lenge etter, var vel omtrent det samme som forgjengeren. Savner den også. 😅 Hvorfor har de ikke salt potetgull med sånne små rifler lengre? 😭 Anonymkode: 9e451...43e De kommer i juletider av og til Anonymkode: cb268...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #144 Del Skrevet 21. januar 2022 Forundret.. skrev (På 19.1.2022 den 23.30): Smågodt var mye bedre før. DETTE!!!😭😭 Candy king har monopol på markedet (hvertfall her jeg bor) og har klart å rasere hele utvalget😖 altså, man trenger ikke miniinnpakkede Snickers og milkyway😑 ei heller kjipe skumgele-hjerter eller ørten varianter av bubs og tivolilakris☹️ Er vel like før de fjerner bublizz og rosa puter også😑 Nidar smågodt er ikke mye bedre det heller. Anonymkode: a8f78...ef1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #145 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): DETTE!!!😭😭 Candy king har monopol på markedet (hvertfall her jeg bor) og har klart å rasere hele utvalget😖 altså, man trenger ikke miniinnpakkede Snickers og milkyway😑 ei heller kjipe skumgele-hjerter eller ørten varianter av bubs og tivolilakris☹️ Er vel like før de fjerner bublizz og rosa puter også😑 Nidar smågodt er ikke mye bedre det heller. Anonymkode: a8f78...ef1 De har smørbukk da😻 Anonymkode: cb268...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #146 Del Skrevet 21. januar 2022 Soho elsket jeg! Og Chips o'hoi var jeg veldig glad i, men hadde glemt den. Også var det en gang en sjokolade, eller det var to, én lys/melkesjokolade og en lik som hadde mørk sjokolade. Lysebrunt papir med logo på den ene og mørkebrunt på den andre. Tror de var delt i trekanter eller noe slags streker til å knekke opp med inni, og de var på størrelse med en bar, det var ikke stor plate. Med kjeks innbiller jeg meg, i alle fall noe konsistens. Den var litt kremete også. Men husker ikke hva de het! Var så glad i dem begge to på tidlig 2000-tallet (antar jeg). Savnet pæreis før, men den kom vel tilbake. Anonymkode: 4cc95...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #147 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sombreros(?). Anonymkode: c8626...cfa De finnes fortsatt, men med ny pose så endret de også smak. Jeg elsket dem i hele oppveksten... helt til de endret den for flere år siden. Nå liker jeg dem ikke lengre 😭 Anonymkode: b451e...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. januar 2022 #148 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg savner Kaptein Sabeltann-isen med cola og sitronsmak! Og chicken pommes potetgull. Den kom tilbake for noen år siden, men bare med chicken, uten pommes 🙄 Men mest av alt savner jeg Sørlandschips sitt salte rifla potetgull! Blå pakke. Den var ute på Bunnpris hele fjor vinter, men var tydeligvis limited editon 😪 hvorfor gjør de sånn? Pliiiz kom tilbake i år! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #149 Del Skrevet 21. januar 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Jeg savner Kaptein Sabeltann-isen med cola og sitronsmak! Og chicken pommes potetgull. Den kom tilbake for noen år siden, men bare med chicken, uten pommes 🙄 Men mest av alt savner jeg Sørlandschips sitt salte rifla potetgull! Blå pakke. Den var ute på Bunnpris hele fjor vinter, men var tydeligvis limited editon 😪 hvorfor gjør de sånn? Pliiiz kom tilbake i år! Og de smaker jævlig nå 😕 Anonymkode: cb268...a25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #150 Del Skrevet 21. januar 2022 Mars delight og Fanta exotic zero! 😭 Anonymkode: 2eecd...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #151 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mars delight og Fanta exotic zero! 😭 Anonymkode: 2eecd...852 Var ikke det den samme som dette? Anonymkode: cb268...a25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #152 Del Skrevet 21. januar 2022 Stratos med hvit sjokolade inni!! (Stratos Dobbel?) De burde jo tjent nok bare på meg! Også endra de oppskriften på Stratos etterpå, så den er heller ikke like god i vanlig versjon lenger! Anonymkode: 06a8a...854 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #153 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Var ikke det den samme som dette? Anonymkode: cb268...a25 Den er også god. Men nei, er ikke det samme. Anonymkode: 2eecd...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Insomni Skrevet 21. januar 2022 #154 Del Skrevet 21. januar 2022 Salte ufo Salte Bjørner eskene (og sure Bjørner og de andre smakene). Salte snører, blå pose. Piratos Sorte salte Laban seigmenn. Dracula-klubbe Svartepetter-klubbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #155 Del Skrevet 21. januar 2022 Insomni skrev (1 minutt siden): Salte ufo Salte Bjørner eskene (og sure Bjørner og de andre smakene). Salte snører, blå pose. Piratos Sorte salte Laban seigmenn. Dracula-klubbe Svartepetter-klubbe De finnes fortsatt Anonymkode: cb268...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queenbii Skrevet 21. januar 2022 #156 Del Skrevet 21. januar 2022 DEN LILLA HALLOWEEN BRUSEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #157 Del Skrevet 21. januar 2022 queenbii skrev (2 minutter siden): DEN LILLA HALLOWEEN BRUSEN Kommer ikke den hver Halloween? Så den ikke lenge siden Anonymkode: cb268...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Insomni Skrevet 21. januar 2022 #158 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De finnes fortsatt Anonymkode: cb268...a25 Så bra 😊 Hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #159 Del Skrevet 21. januar 2022 skreppamedleppa skrev (På 15.1.2022 den 15.33): Ja og disse...Ser de ikke lengre i butikkene ei heller de som var gule der det her er hvit og brune der det her er svart. *savn* Disse har dem i Sverige. Sett dem før. Kanskje ikke helt samme smak men ser ganske likt ut Anonymkode: 10913...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #160 Del Skrevet 21. januar 2022 Insomni skrev (2 minutter siden): Så bra 😊 Hvor ? Her så har den den på kozmos men du kan bestillle på nettet https://www.godteributikk.com/haribo-super-piratos-340-g https://www.europris.no/p-piratos-2-6-kg-202379 Anonymkode: cb268...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå