Gå til innhold

Hva slags godteri snacks eller brus savner du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Chips o'hoi savner jeg også! Overhodet ingen fan av salt potetgull til vanlig, men dette riflede potetgullet var så sprøtt.. Og så utrolig god smak 😋

image.png.0810c4ead251dcbc0dfe993397403c40.png

Denne varianten kom vel ikke lenge etter, var vel omtrent det samme som forgjengeren. Savner den også. 😅 Hvorfor har de ikke salt potetgull med sånne små rifler lengre? 😭

Anonymkode: 9e451...43e

De kommer i juletider av og til 

Anonymkode: cb268...a25

• Liker 1
Forundret.. skrev (På 19.1.2022 den 23.30):

Smågodt var mye bedre før. 

DETTE!!!😭😭 Candy king har monopol på markedet (hvertfall her jeg bor) og har klart å rasere hele utvalget😖 altså, man trenger ikke miniinnpakkede Snickers og milkyway😑 ei heller kjipe skumgele-hjerter eller ørten varianter av bubs og tivolilakris☹️ Er vel like før de fjerner bublizz og rosa puter også😑

Nidar smågodt er ikke mye bedre det heller.

Anonymkode: a8f78...ef1

• Liker 6
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

DETTE!!!😭😭 Candy king har monopol på markedet (hvertfall her jeg bor) og har klart å rasere hele utvalget😖 altså, man trenger ikke miniinnpakkede Snickers og milkyway😑 ei heller kjipe skumgele-hjerter eller ørten varianter av bubs og tivolilakris☹️ Er vel like før de fjerner bublizz og rosa puter også😑

Nidar smågodt er ikke mye bedre det heller.

Anonymkode: a8f78...ef1

De har smørbukk da😻

• Liker 1

Soho elsket jeg! Og Chips o'hoi var jeg veldig glad i, men hadde glemt den.

Også var det en gang en sjokolade, eller det var to, én lys/melkesjokolade og en lik som hadde mørk sjokolade. Lysebrunt papir med logo på den ene og mørkebrunt på den andre. Tror de var delt i trekanter eller noe slags streker til å knekke opp med inni, og de var på størrelse med en bar, det var ikke stor plate. Med kjeks innbiller jeg meg, i alle fall noe konsistens. Den var litt kremete også. Men husker ikke hva de het! Var så glad i dem begge to på tidlig 2000-tallet (antar jeg).

Savnet pæreis før, men den kom vel tilbake. 

Anonymkode: 4cc95...62d

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sombreros(?).

Anonymkode: c8626...cfa

De finnes fortsatt, men med ny pose så endret de også smak. Jeg elsket dem i hele oppveksten... helt til de endret den for flere år siden. Nå liker jeg dem ikke lengre 😭

Anonymkode: b451e...906

Jeg savner Kaptein Sabeltann-isen med cola og sitronsmak! 

Og chicken pommes potetgull. Den kom tilbake for noen år siden, men bare med chicken, uten pommes 🙄

Men mest av alt savner jeg Sørlandschips sitt salte rifla potetgull! Blå pakke. Den var ute på Bunnpris hele fjor vinter, men var tydeligvis limited editon 😪 hvorfor gjør de sånn? Pliiiz kom tilbake i år! 

• Liker 4
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Jeg savner Kaptein Sabeltann-isen med cola og sitronsmak! 

Og chicken pommes potetgull. Den kom tilbake for noen år siden, men bare med chicken, uten pommes 🙄

Men mest av alt savner jeg Sørlandschips sitt salte rifla potetgull! Blå pakke. Den var ute på Bunnpris hele fjor vinter, men var tydeligvis limited editon 😪 hvorfor gjør de sånn? Pliiiz kom tilbake i år! 

Og de smaker jævlig nå 😕

• Liker 3

Stratos med hvit sjokolade inni!! (Stratos Dobbel?) De burde jo tjent nok bare på meg! Også endra de oppskriften på Stratos etterpå, så den er heller ikke like god i vanlig versjon lenger! 

Anonymkode: 06a8a...854

• Liker 3

Annonse

Insomni skrev (1 minutt siden):

Salte ufo

Salte Bjørner eskene (og sure Bjørner og de andre smakene).

Salte snører, blå pose. 

Piratos

Sorte salte Laban seigmenn.

Dracula-klubbe

Svartepetter-klubbe

De finnes fortsatt 

• Liker 1
Annonse
skreppamedleppa skrev (På 15.1.2022 den 15.33):

Ja og disse...Ser de ikke lengre i butikkene ei heller de som var gule der det her er hvit og brune der det her er svart.

*savn*186109371_Screenshot_20220115-153009_SamsungInternet.thumb.jpg.ef5e86bbc0ccc8f0dbc4e76a41a7d27f.jpg

Disse har dem i Sverige. Sett dem før. Kanskje ikke helt samme smak men ser ganske likt ut

Anonymkode: 10913...ba9

Insomni skrev (2 minutter siden):

Så bra 😊 Hvor ? 

Her så har den den på kozmos men du kan bestillle på nettet

https://www.godteributikk.com/haribo-super-piratos-340-g

https://www.europris.no/p-piratos-2-6-kg-202379

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...