Gå til innhold

Styrketrening, stagnert.

Adrenalina1

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrke i snart 7 måneder,og har hatt brukbar fremgang. Men de siste ukene føler jeg at jeg har stangnert.  Dette gjelder spesielt bicepscurl. Jeg har løftet det samme antall kilo og de samme antall repetisjoner og sett, uten at det føles lettere i flere uker nå. Hva gjør jeg galt? Hadde det vært en ide og ha litt lettere vekter en stund? Synes jeg har lest noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, et mulig tips kan være å variere hvilke øvelser du gjør for biceps. Ulike øvelser kan treffe biceps på litt ulike måter, og kan ha overføringsverdi mellom hverandre.

Anonymkode: abf06...393

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svar over. Varier øvelser, endre repetisjonsområde, endre intensitet. Hva du bør gjøre kommer an på nøyaktig hva du gjør i dag 😊

Noen ganger er det å senke volum men øke intensiteten, andre ganger øker man begge, noen ganger må man backe helt av, andre ganger er det nok å endre øvelser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, et mulig tips kan være å variere hvilke øvelser du gjør for biceps. Ulike øvelser kan treffe biceps på litt ulike måter, og kan ha overføringsverdi mellom hverandre.

Anonymkode: abf06...393

Hva slags andre øvelser kan jeg gjøre for biceps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...