Adrenalina1 Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg har trent styrke i snart 7 måneder,og har hatt brukbar fremgang. Men de siste ukene føler jeg at jeg har stangnert. Dette gjelder spesielt bicepscurl. Jeg har løftet det samme antall kilo og de samme antall repetisjoner og sett, uten at det føles lettere i flere uker nå. Hva gjør jeg galt? Hadde det vært en ide og ha litt lettere vekter en stund? Synes jeg har lest noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Hei, et mulig tips kan være å variere hvilke øvelser du gjør for biceps. Ulike øvelser kan treffe biceps på litt ulike måter, og kan ha overføringsverdi mellom hverandre. Anonymkode: abf06...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Bra svar over. Varier øvelser, endre repetisjonsområde, endre intensitet. Hva du bør gjøre kommer an på nøyaktig hva du gjør i dag 😊 Noen ganger er det å senke volum men øke intensiteten, andre ganger øker man begge, noen ganger må man backe helt av, andre ganger er det nok å endre øvelser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, et mulig tips kan være å variere hvilke øvelser du gjør for biceps. Ulike øvelser kan treffe biceps på litt ulike måter, og kan ha overføringsverdi mellom hverandre. Anonymkode: abf06...393 Hva slags andre øvelser kan jeg gjøre for biceps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 15. januar 2022 #5 Del Skrevet 15. januar 2022 Liker også bayesian curl 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå