Gå til innhold

Depresjon igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarer ikke å se føre meg at jeg blir meg selv igjen. Tankene er helt på bærtur, masse angst og bare skriker. Vil ikke være at med barna mine eller noen.. Vil det gå over? Og er det slik at når man er frisk igjen så tenker man «at jeg tenkte det når jeg var syk» ? Er så redd for å ikke bli meg selv igjen 😭

Anonymkode: 253c9...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumper litt

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Klarer ikke å se føre meg at jeg blir meg selv igjen. Tankene er helt på bærtur, masse angst og bare skriker. Vil ikke være at med barna mine eller noen.. Vil det gå over? Og er det slik at når man er frisk igjen så tenker man «at jeg tenkte det når jeg var syk» ? Er så redd for å ikke bli meg selv igjen 😭

Jeg er i samme båt som deg❤️🥀😢 

Anonymkode: 2b85f...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er i samme båt som deg❤️🥀😢 

Har du hatt det før?

Skrevet

Har du hatt det før?

Ja jeg hadde det for første gang i vår og nå ny runde 😢 kjenner meg igjen i du skriver og jeg er også redd jeg ikke vil bli meg selv igjen. Jeg har enda ikke klart å stå opp 😥 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg hadde det for første gang i vår og nå ny runde 😢 kjenner meg igjen i du skriver og jeg er også redd jeg ikke vil bli meg selv igjen. Jeg har enda ikke klart å stå opp 😥 

Off, men du vart deg selv igjen etter runden i vår? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Off, men du vart deg selv igjen etter runden i vår? 

Ja jeg hadde en fin tid etter det. Hvordan var det for deg? ❤️ Satt stor pris på at dj var så ærlig i innlegget ditt💔❤️ 

Skrevet

Ja jeg hadde en fin tid etter det. Hvordan var det for deg? ❤️ Satt stor pris på at dj var så ærlig i innlegget ditt💔❤️ 

Jeg har hatt depresjon siden september, har ikke vert frisk siden. Grunnen til at jeg skrev depresjon igjen er pga mye depresjonstråder 😅 Har du barn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har hatt depresjon siden september, har ikke vert frisk siden. Grunnen til at jeg skrev depresjon igjen er pga mye depresjonstråder 😅 Har du barn?

Ååå😢❤️❤️ Det er fryktelig vondt, jeg vet hvordan du har det. Ja jeg har barn❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ååå😢❤️❤️ Det er fryktelig vondt, jeg vet hvordan du har det. Ja jeg har barn❤️ 

Hvordan er tankene dine rundt barna? Aldri trudd at jeg skulle bli så «likegyldig» noen gang! Har alltid vore meget overbeskyttende for ungene mine, og nå er jeg helt i min egen verden føler jeg! Hvor gammel er du? ❤️ Noen andre som har erfaringer?

Skrevet

Har du kontakt med fastlegen og blitt henvist videre til psykolog?

Jeg har vært der selv. Er livredd for å få tilbake depresjonen. Jobber hardt for at det ikke skal skje igjen, men man har ikke kontroll på alt her i livet. Det er helt grusomt å bli likegyldig til barna sine og tenke at de har det bedre uten en. Forferdelig.

Anonymkode: adbca...01f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du kontakt med fastlegen og blitt henvist videre til psykolog?

Jeg har vært der selv. Er livredd for å få tilbake depresjonen. Jobber hardt for at det ikke skal skje igjen, men man har ikke kontroll på alt her i livet. Det er helt grusomt å bli likegyldig til barna sine og tenke at de har det bedre uten en. Forferdelig.

Ja, jeg får heldigvis hjelp! Har bare så lyst å lese om andre sine erfaringer om å bli bra igjen ❤️ Føler det hjelper litt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg får heldigvis hjelp! Har bare så lyst å lese om andre sine erfaringer om å bli bra igjen ❤️ Føler det hjelper litt!

Så bra at du får hjelp. 

Når man står midt i det så virker alt så håpløst og man tenker at man aldri klare å komme seg ut av det. Du kommer deg ut av det. Jeg heier på deg! ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så bra at du får hjelp. 

Når man står midt i det så virker alt så håpløst og man tenker at man aldri klare å komme seg ut av det. Du kommer deg ut av det. Jeg heier på deg! ❤️

Tusen takk 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...