Gå til innhold

Gravid trots p-piller og bortfallsblødning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt paranoid. 

Jeg gikk først nesten 3 år på p-stav, tok denne ut i oktober 21, og startet på Slinda p-piller samme dag (nytt merke - mellompiller) Planen var å gå på p-piller i halvannen måned før jeg tok 2 måneders pause fra all prevensjon (kjæresten er bortreist denne perioden). 

27 november glemte jeg en p-pille, men tok den tidlig på morgenen etterpå. Samt den andre på normal tid. 

5 desember tok jeg den siste p-pilla (som var vel ca midt på brettet, uke 2 tipper jeg) og fikk bortfallsblødning 8 desember.

Nå er det 14 januar, og jeg har enda ikke fått vanlig mens tilbake. Har alltid hatt regelmessige menstruasjoner før jeg startet på prevensjon (i starten av 2018).

Så nå begynner jeg å bli en smule engstelig. Er det mulig å ha blitt gravid på p-piller (feks den dagen jeg glemte en pille) og deretter få en bortfallsblødning når jeg sluttet på pillene? (Har bestilt graviditetstest, har bare litt noia, og må høre om det er noen andre som har vært i noe alla samma sits som meg...)

Anonymkode: ea1b6...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle som hopper rett i syklus etter p-pilleslutt, nei. Så det trenger ikke bety at det er noe muffens. 

Anonymkode: 38e9d...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...