AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Opererte blæren forrige dagen, og har nå begynt å hoste. Fikk beskjed om ingen tunge løft osv. slik at jeg ikke fikk noe buktrykk de neste 4 ukene. Men så hoster jeg da, og da kjenner jeg jo trykket når jeg hoster og er livredd for at jeg ødelegger alt som de prøvde å fikse med operasjonen. Har forsøkt hostedempende tabletter og hostesaft, og selvfølgelig halstabletter. Flere triks som kan brukes? Prøver selvfølgelig alt jeg kan for å holde hosten inne, men så bare kommer den av seg selv😭 Anonymkode: 57c02...05f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Har du prøvd og bøye det litt framover når du hoster, kan være du ikke får sånn trykk. Er hosten for plagsom så kontakt legen kanskje du kan få bedre hostesaft som er på resept. Anonymkode: 47348...3f3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Ta ei hard pute, en bok pakket inn i et teppe eller noe lignende og press mot magen mens du hoster. Det er ihvertfall rådet min onkel fikk av legen etter å ha blitt operert i levra. Han klarte å få kraftig forkjølelse mens han var på sykehjemmet for å komme seg etter operasjonen. Anonymkode: db391...647
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå