hornisten Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Er det noen som vet om det går ann å dele iPad skjermen sin i et Teams møte? Altså, jeg tenker da at jeg sitter i teams møte på macen min, men skal bruke iPaden som "whiteboard" eller vise frem notater osv. Jeg vet det funker på Zoom, men blir litt kronglete å skulle sende link når vi er så vant til å bruke Teams og har alle andre notater i Teams... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Ja, det skal funke fint. Har hatt forelesere som har gjort det, men har ikke prøvd ut hvordan det funker selv Anonymkode: 6b783...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg har ikke prøvd selv så det er mulig det finnes en bedre løsning, men kan du bare joine Teams-møtet fra paden også (men uten lyd og mic på) og så dele skjerm fra den? Altså delta i møtet fra begge devices samtidig, mac + ipad.. Anonymkode: 8d4a0...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå