AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Babyen kommer ikke på et par uker enda, så den står bare her i stuen på en matte, noe den kommer til å når hun skal sove lur også. Har ikke noen annen plass enn her og rett utenfor verandadøren jeg føler meg trygg på å sette den. Men nå har den gamle katten vår på 14 fått det for seg at han skal oppi der og sove, har satt på regntrekk, men han prøver å hoppe opp og komme gjennom med klørne sine og dette ødelegger jo trekket, i tillegg til at han er en stor kvelningsfare for henne når han er så despo på å oppi. Jeg er så sliten av å kjefte og klappe i hendene, trampe i gulvet og hive han ut, at nå ryker blodtrykket snart og jeg føder av sinne hvis ikke noen har noen råd for å få han til å holde seg unna. Hva kan hjelpe? Er det noe antikattmiddel som er hverken skadelig for baby eller katt? Sitronsaft på spray? Anonymkode: fcb88...8c7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Pakk inn toppen med aluminiumsfolie så den hopper rett oppi det. Funker for mange når katten hopper på benker Anonymkode: 4bda6...257
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Og legg masse sitrusskall oppi der (på plast). De absolutt hater sitrus. Bare bytt det ut jevnlig. Anonymkode: 4bda6...257
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Prøv å spraye på vann med eddik. Ellers finnes det spray å kjøpe på dyrebutikk Vekkspray Innendørs til katt (keep off) (dyresjappa.no) Anonymkode: cfcce...df3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Mest sannsynlig så slutter katten å forsøke å hoppe opp i vognen når babyen er kommet. Men ville hatt en sprayflaske med vann, og sprayet med tynn stråle på katten hver gang den prøver seg nå før babyen kommer. Skal nok ikke mange gangene til før den forbinder vognen med ubehag. Anonymkode: f4f95...c55
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Skjønner ikke problemet. Her lå katten oppi vogna både før og etter fødselen. Du vet at det går an å følge med på vogna akkurat mens babyen ligger oppi…? Det er ikke engang sikkert du får en baby som sover i vogn. Snakk om hysteri og å ta sorgene på forskudd. Anonymkode: 4833d...512
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Kjøp et kattenett til vogn for sikkerhetsskyld. Anonymkode: cfcce...df3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå