Gå til innhold

Fin eller litt mye?(Puff)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker den!

Anonymkode: 9a8ad...cfc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den er søt! 

Anonymkode: 94347...0ca

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ok :) Hva slags fugler? Pelikaner? Jeg synes at de ligner på storker

Anonymkode: d1bbc...5ab

Traner. Ofte brukt fugl i japansk kunst så skal sikkert gi en orientalsk følelse.

Ellers syns det er ille å kjøpe en ting bare for å kjøpe når man egentlig ikke liker den. Er forbruket vårt ikke høyt nok? 

Anonymkode: 99e71...58e

• Liker 2
Skrevet

Prøver å finne ut av hvordan jeg annullerer bestillingen, eller er det bare å rett og slett droppe hente den etter 7 dager..

Anonymkode: 7ac82...b5f

Skrevet

Jeg syns den er pen, men hadde aldri kjøpt noe for å plassere på gjesterom. 

Anonymkode: 60fa6...343

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Prøver å finne ut av hvordan jeg annullerer bestillingen, eller er det bare å rett og slett droppe hente den etter 7 dager..

Anonymkode: 7ac82...b5f

Du, jeg var innom skeidar forrige uke og så faktisk denne puffen og den er finere i virkeligheten. Vil faktisk gå så langt å si at fargen lurer deg veldig på det bildet. Altså, at den er finere i virkeligheten enn på bildet. Og som noen nevnte over her, det gir en veldig orientalsk følelse. Jeg personlig kunne kjøpt den, ikke til original prisen, men nå som den er nedsatt til den prisen den er. Følte bare for å svare deg, fordi det virker som alle de negative kommentarene påvirker deg litt vel mye nå, puffen er ganske fin den :)  Jeg mener at du burde dra i butikken å se den først før du bestemmer deg for å trekke tilbake bestillingen. 

Anonymkode: da7a8...ad8

• Liker 6
Skrevet

Den var rett og slett grusom.

Anonymkode: 1bc7e...6fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes ikke den var spesielt fin, nei. Men hvem bryr seg om det, så lenge du synes den er fin.

Meeen jeg ville nok ikke ha kjøpt den om jeg verken trengte den eller mannen likte den.

Anonymkode: 6896b...5c1

Enig, ville non kjøpt noe vi trengte i stedet 😄

Skrevet

Kunne passet på et sukkersøtt barnerom. Men folk har forskjellig smak, jeg hadde ikke reagert om jeg så den i stua til noen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...