Gå til innhold

Sukker.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster sukker? Og er det verdt det? 

Anonymkode: 0ed9e...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slettet meg i går, så det er bare å gi opp. Jeg tror prisen jeg fikk opp, var i området 350,- mnd. 

Anonymkode: 9dbd1...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg slettet meg i går, så det er bare å gi opp. Jeg tror prisen jeg fikk opp, var i området 350,- mnd. 

Anonymkode: 9dbd1...c19

Så fordi du ikke fant noen så kan ikke andre gjøre det? 😅 

Anonymkode: 82538...273

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var på Sukker for snart 10 år siden, og var innom der på fjoråret og så at det fortsatt var aktive profiler som også var aktive for nesten 10 år siden, med samme bilder. Hvorvidt det betyr at det er en del falske profiler (evt profiler Sukker styrer selv) eller folk som bare ikke har funnet kjærligheten på 10 år vet jeg ikke.

Kan nevnes at jeg fikk et ganske langt forhold og barn på grunn av Sukker. Så det virker jo mer eller mindre, den gang.

Anonymkode: fc315...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor mye koster sukker? Og er det verdt det? 

Anonymkode: 0ed9e...66d

Av alle datingplatformene synes jeg Sukker.no er den beste. Etter min erfaring er det mer seriøst på Sukker enn det er på Tinder og Møteplassen. Det kommer selvsagt an på en selv også. Om en gjør en god jobb med profilen sin og er klar på hva en søker er det større sjans for å tiltrekke seg andre som ønsker å finne kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Sukker godt når jeg var der inne (men det er mange år siden nå, så usikker på om det samme gjelder idag). Opplevde det mer seriøst enn Tinder. Folk må bruke mer tid på profilene for å komme igang der, og det gjør at enkelte av de useriøse blir luket bort tror jeg - mye enklere for dem å bare laste ned en app som Tinder og sette igang med sveipingen. De hadde også diskusjonsforum og ulike arrangementer/treff husker jeg, og det gjorde at man kunne bli kjent med flere brukere på ulike arenaer. Du får også flere søkekriterier enn f.eks Tinder, så enklere å finne brukere som faktisk matcher det du er ute etter. Pluss at det var et system der som rangerte hvor mye dere hadde felles (før man oppretter kontoen må man svare på en del spørsmål, som gir utgangspunkt for Sukker til å finne de som er en god match). Tinder er vel laget for at folk skal være der lengst mulig og helst ikke finne kjærligheten, mens Sukker vil jeg tro er laget for at du skal finne en å bli glad i - så sånn sett skulle man tro oddsen egentlig er høyere der inne :) 

Anonymkode: 7ac9a...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Så fordi du ikke fant noen så kan ikke andre gjøre det? 😅 

Anonymkode: 82538...273

Nei, fordi hovedattraksjonen har forlatt dyrehagen.  

Anonymkode: 9dbd1...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker krever innsats for å opprette en profil. Dette siler nok bort en del som for mange er uaktuelle.

Anonymkode: c989a...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris pr mnd avhenger av hvor lenge du binder deg for og hvilket medlemsskap du vvelger. 1 mnd koster rundt 350 kr for billigste om du ikke vil binde deg for flere mnd (da kan du kontakte andre som har betalt, for å kunne kontakte gratismedlemmer må du betale ca 100 kr mer). Om det er verdt det kommer helt an på om du faktisk møter en god match for deg der. Umulig å vite. Jeg har vært der litt til og fra, og har møtt 1 mann der som jeg datet i 6 mnd. Har med andre ord hatt like mye hell der som på Tinder. Har møtt mange flere via Tinder, men de har vært dårligere matcher alle utenom 1 som ble til et kort forhold. Så det spørs litt hva man er ute etter, kvalitet eller kvantitet.

Anonymkode: 7d08c...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det en fast oris som ikke varierer basert på hvor mye du prater med folk? Vil ikke betale per melding, det blir dyrt pluss kan være svindel

Anonymkode: 0ed9e...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri betalt, funker utmerket hver gang.

M51

Anonymkode: 38c12...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg slettet meg i går, så det er bare å gi opp. Jeg tror prisen jeg fikk opp, var i området 350,- mnd. 

Anonymkode: 9dbd1...c19

350,- pr mnd?!? Hva i alle dager som skjer? Når jeg var der sist i 2017-2018 så kostet det typ 49,-! 

Anonymkode: d21e6...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

350,- pr mnd?!? Hva i alle dager som skjer? Når jeg var der sist i 2017-2018 så kostet det typ 49,-! 

Anonymkode: d21e6...129

Det blir jo billigere hvis du tar 6 eller 12 måneder, og mulig de har variabel prising ala Tinder?  Mange må betale den prisen for Tinder gold. 

Anonymkode: 9dbd1...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Pris pr mnd avhenger av hvor lenge du binder deg for og hvilket medlemsskap du vvelger. 1 mnd koster rundt 350 kr for billigste om du ikke vil binde deg for flere mnd (da kan du kontakte andre som har betalt, for å kunne kontakte gratismedlemmer må du betale ca 100 kr mer). Om det er verdt det kommer helt an på om du faktisk møter en god match for deg der. Umulig å vite. Jeg har vært der litt til og fra, og har møtt 1 mann der som jeg datet i 6 mnd. Har med andre ord hatt like mye hell der som på Tinder. Har møtt mange flere via Tinder, men de har vært dårligere matcher alle utenom 1 som ble til et kort forhold. Så det spørs litt hva man er ute etter, kvalitet eller kvantitet.

Anonymkode: 7d08c...ac3

korrigerer meg selv, var inne å sjekket nå. 309 for en mnd for billigste medlemsskap, 249 pr mnd med 3 mns bindring, 149 pr mnd for 6 mnd binding.

Går fint å være der gratis og betale først om du ser noen du vil ta kontakt med også. Vi egentlig anbefale det først.

ingen betaling pr melding nei, og sukker er ikke noe svindel. men de har heller ingen garanti for at du møter noen.

Anonymkode: 7d08c...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukker reklamerer med at 2 av 3 finner kjærligheten der inne, mens Tinder.. who knows hvor mange som sveiper i all evighet uten å finne så mye som en halv prins. Vil tro oddsen er langt høyere på Sukker å finne en å dele livet med 

Anonymkode: 7ac9a...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne i 40-årene og bor på Vestlandet et sted. Min erfaring med Sukker, er at det er veldig få menn i «riktig» område der. Mulig det er bedre om du bor i en større ny. Utvalget på Tinder er betydelig større her jeg bor i alle fall og de jeg finner på Sukker er ofte på Tinder også.

Når det er sagt, liker jeg Sukker pga at man får mer info der. Skulle ønske flere brukte den appen i stedet for Tinder :P 

Anonymkode: 72275...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo se bilder av medlemmer uten å melde seg inn. For meg er det god nok grunn til å ikke melde seg inn. Har klikket innpå mange ganger og sett mange forskjellige menn, ikke en eneste en jeg finner tiltrekkende. Tror ikke jeg er kresen, men hver sin smak.

Anonymkode: c9102...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

De fleste menn må kontakte hundrevis av damer for å få noe som helst napp. Da gir det jo mye mer mening å sende en flørt enn å sende en masseprodusert melding. Sparer både dem og deg for tid, er bare en måte å sondere terrenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...