Gå til innhold

Hater denne perioden "midt mellom"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har møtt familien, jeg skal møte hans familie neste helg. Vi er enige om at vi ikke treffer andre. Vi har vært på miniferie sammen. Jeg har møtt vennene hans og vice versa. Jeg tror vi begge mener vi er et par nå, men vi har ikke hatt denne "offisielle praten" som jeg har behov for om jeg skal føle meg i et forhold. I tidligere forhold er det alltid jeg som har tatt det steget og ønsket å høre han jeg dater være enig at vi er sammen, men nå kjenner jeg at jeg ønsker at mannen skal gjøre det. Litt sånn om han vil ha meg, så får han jaggu si det høyt til meg. Foreløpig står det singel på Facebook-siden min, og jeg kommer ikke til å endre den før han sier noe om det. Står ingenting på hans. 

Jeg bare hater denne perioden mellom singel og forhold. Jeg føler meg ikke ordentlig trygg på han før vi definerer oss som et par rett og slett.

Flere som er sånn? 

Anonymkode: d54eb...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del menn er vel dessverre ganske tafatte så om du skal få noe svar så må du vel nesten ta samtalen selv, ellers kan du vel risikere å måtte vente. Og vente. Og vente. 

Anonymkode: e80c2...3e4

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg driver ikke på med slike mennesker.

Her er det ikke noen mellomfase, enten er vi ikke sammen eller så er vi det. Noe annet tull hadde jeg aldri nedverdiget meg til å delta i.

Anonymkode: df803...dbc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg driver ikke på med slike mennesker.

Her er det ikke noen mellomfase, enten er vi ikke sammen eller så er vi det. Noe annet tull hadde jeg aldri nedverdiget meg til å delta i.

Anonymkode: df803...dbc

Så etter første date vil du ha bekreftelse på at dere er et par eller ei? 😅 

Jeg er jo ikke i tvil om at vi er seriøse. Men har liksom ikke fått den "nå er vi kjærester" som jeg trenger for å føle meg trygg på at vi faktisk er i et forhold sånn offisielt. 

Ts 

Anonymkode: d54eb...69a

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

En del menn er vel dessverre ganske tafatte så om du skal få noe svar så må du vel nesten ta samtalen selv, ellers kan du vel risikere å måtte vente. Og vente. Og vente. 

Anonymkode: e80c2...3e4

Menn er ikke tafatte bare fordi de ikke forventer samme saksgang eller oppfører seg akkurat som en kvinne forventer. Man kan vel heller si at det er damers forventninger og syn på diverse som trenger en realitetsorientering.

Anonymkode: 54546...f0c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...