AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 4 åringen begynte å kaste opp i dag tidlig og holdt på til rundt 20.00. Vil heldigvis ta til seg vann, selv om mye kommer i retur. For en time siden fikk han feber og sier han har vondt i hodet. Men han har helt normal avføring, er ikke det litt rart? Går omgangssyke i bhg, men blir usikker på om det er det han har uten løs avføring. ( Googla og hjernehinnebetennelse kommer opp, da blir «hønemora» redd🙈!, men han er fin i nakken og kan bøye hodet. Har alltid tenkt at man må ha diaré for å ha omgangssyke, må man ikke det? Anonymkode: de727...53b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Nei, det må man ikke. Det kan godt bare være en av delene. Anonymkode: 95d85...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Aldri hatt diare når jeg har hatt omgangssyke Anonymkode: a4c70...33e 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Takk for svar☺️TS Anonymkode: de727...53b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 4 åringen begynte å kaste opp i dag tidlig og holdt på til rundt 20.00. Vil heldigvis ta til seg vann, selv om mye kommer i retur. For en time siden fikk han feber og sier han har vondt i hodet. Men han har helt normal avføring, er ikke det litt rart? Går omgangssyke i bhg, men blir usikker på om det er det han har uten løs avføring. ( Googla og hjernehinnebetennelse kommer opp, da blir «hønemora» redd🙈!, men han er fin i nakken og kan bøye hodet. Har alltid tenkt at man må ha diaré for å ha omgangssyke, må man ikke det? Anonymkode: de727...53b Hadde omgangssyke på eldste her forrige uke. En natt med oppkast, så hodepine. Ingen feber, og ingen diaré. Allikevel garantert omgangssyke. Den kommer i alle mulige varianter, men er sjelden til å ta feil av. Kommer ene eller andre veien, eller begge. Med eller uten feber. Syns det er kjekt uten den diareen. Blir raskt friske igjen. Anonymkode: 81fff...790 1
AnonymBruker 42 Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har alltid tenkt at man må ha diaré for å ha omgangssyke, må man ikke det? Nope... Iaf. for meg.. Jeg kan fortsatt trøkke ut "diamater" selv om jeg har hatt "omgangsjuuuken"... Faktisk så har jeg blitt litt hardere i magen de fleste gangene jeg har hatt det... Kvalm = drikke lite, og spise lite (som igjen ) = hard mage (for meg, jaffal) Endret 13. januar 2022 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 Da min datter var liten, hadde hun alltid bare oppkast når det gikk omgangssyke. Anonymkode: 95d85...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå