Gå til innhold

Oppkast og feber uten diaré?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 åringen begynte å kaste opp i dag tidlig og holdt på til rundt 20.00. Vil heldigvis ta til seg vann, selv om mye kommer i retur. For en time siden fikk han feber og sier han har vondt i hodet. Men han har helt normal avføring, er ikke det litt rart? Går omgangssyke i bhg, men blir usikker på om det er det han har uten løs avføring. ( Googla og hjernehinnebetennelse kommer opp, da blir «hønemora» redd🙈!, men han er fin i nakken og kan bøye hodet. Har alltid tenkt at man må ha diaré for å ha omgangssyke, må man ikke det?

Anonymkode: de727...53b

Skrevet

Nei, det må man ikke. Det kan godt bare være en av delene. 

Anonymkode: 95d85...f8a

• Liker 1
Skrevet

Aldri hatt diare når jeg har hatt omgangssyke 

Anonymkode: a4c70...33e

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar☺️TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

4 åringen begynte å kaste opp i dag tidlig og holdt på til rundt 20.00. Vil heldigvis ta til seg vann, selv om mye kommer i retur. For en time siden fikk han feber og sier han har vondt i hodet. Men han har helt normal avføring, er ikke det litt rart? Går omgangssyke i bhg, men blir usikker på om det er det han har uten løs avføring. ( Googla og hjernehinnebetennelse kommer opp, da blir «hønemora» redd🙈!, men han er fin i nakken og kan bøye hodet. Har alltid tenkt at man må ha diaré for å ha omgangssyke, må man ikke det?

Hadde omgangssyke på eldste her forrige uke. En natt med oppkast, så hodepine. Ingen feber, og ingen diaré. Allikevel garantert omgangssyke. Den kommer i alle mulige varianter, men er sjelden til å ta feil av. Kommer ene eller andre veien, eller begge. Med eller uten feber. Syns det er kjekt uten den diareen. Blir raskt friske igjen. 

Anonymkode: 81fff...790

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har alltid tenkt at man må ha diaré for å ha omgangssyke, må man ikke det?

Nope...  Iaf. for meg..   Jeg kan fortsatt trøkke ut "diamater" selv om jeg har hatt "omgangsjuuuken"...  Faktisk så har jeg blitt  litt hardere i magen de fleste gangene jeg har hatt det...  Kvalm = drikke lite, og spise lite (som igjen ) = hard mage (for meg, jaffal) 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet

Da min datter var liten, hadde hun alltid bare oppkast når det gikk omgangssyke. 

Anonymkode: 95d85...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...