Gå til innhold

Stønner eldre damer mer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppfølgingspørsmål. Kommer den stønningnen automatisk? Jeg synes det er så nasty med lyder under sex, så holder helt kjeft og svarer kun om mannen spør meg om noe. Gruer meg til jeg blir eldre, jeg er nå 31.

Anonymkode: 00863...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å herregud, stakkars deres som ikke tør lage lyd 🤣🤣

Det handler om å slippe seg fullstendig løs og være komfortable med både kroppen sin og dem STRØMMEN av oregasmer som kommer da! Til stor glede for meg og like stor gleder for den mannen som er så heldig å få oppleve meg 🤣🥰

K53

Endret av Elib
  • Liker 5
Skrevet
Elib skrev (1 minutt siden):

Det handler om å slippe seg fullstendig løs og være komfortable med både kroppen sin og dem STRØMMEN av oregasmer som kommer da! Til stor glede for meg og like stor gleder for den mannen som er så heldig å få oppleve meg 🤣🥰

K53

Hvor høyt stønner du?

Anonymkode: f9cce...26e

Skrevet

Det er ingen vesentlig forskjell når det gjelder alder, den ekte, oppriktige og  ærlige stønningen kommer av et vellykket forspill. Kvinner trenger ofte litt tid på seg, i forspillet for å bli skikkelig kåt. Helst bør de bli så kåt at de stønner før sex. Ikke bare stønn som er tegnet på nytelse da, pusting og pesing er like oppriktig og normalt. Jeg blir litt forvirret noen ganger når stønningen pågår hele tiden. Er det mulig å ha det så deilig over tid uten å få orgasme?

Jeg synes jo det er deilig og stønner litt, men jeg stønner jo ikke hele tiden. Stønningen er på det høyeste like før utløsning, så stillhet i sekunder, så fortsetter stønningen til etterdønningen har lagt seg... Mitt lille hodebry er at jeg blir så ufattelig tent av stønning, at det fremskynder orgasmen min lenge før den burde ha startet🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor høyt stønner du?

Omg..hvor høyt?? Tror du jeg reflekterer over det midt i en sterk oregasme? Og  nei, det er ikke høylytt stønning fra begynnelsen til slutt  men når det topper seg med oregasmer 

• Liker 1
Skrevet
Elib skrev (5 minutter siden):

Kanskje de er redde for å rope feil navn?😅 Å rope på han Herre Gud, bør jo ikke føre til sjalusi, selv om det høres ut som om kvinner elsker han høyest😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei! Hadde sex med en 46 år gammel dame igår, jeg er selv 23. Uansett, ho stønnet noe helt grusomt. Er det vanlig(ere) blandt eldre damer? Vi snakker nesten skriking. 

Kanskje bedre du forklarer hvor dere fant tonen og ble kjent med hverandre. 

Anonymkode: 9cef0...596

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei! Hadde sex med en 46 år gammel dame igår, jeg er selv 23. Uansett, ho stønnet noe helt grusomt. Er det vanlig(ere) blandt eldre damer? Vi snakker nesten skriking. 

Er hun sex vant?

Anonymkode: 9cef0...596

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oppfølgingspørsmål. Kommer den stønningnen automatisk? Jeg synes det er så nasty med lyder under sex, så holder helt kjeft og svarer kun om mannen spør meg om noe. Gruer meg til jeg blir eldre, jeg er nå 31.

Anonymkode: 00863...2ef

Neida, slapp av. Det er bare de som blir desperate fordi de føler at deres skjønnhet går tapt, som forsøker å kompensere. Dette ser de naturlig nok ikke selv, da de føøøler at det handler om selvsikkerhet og å slå seg løs og hele den regla der. 

Anonymkode: a37e6...2c8

Skrevet

Mye rart i denne tråden! Har ikke mange sexpartnere men de få jeg har hatt har vært bortimot helt stille, bare når de kommer har det vært litt lyd. Jeg har da lurt på om de nyter sexen i det hele tatt. Nå er jeg sammen med en dame på over 50 som er ekstremt kåt! Hun kan ha sex 4 ganger om dagen :) Hun stønner mye, men ikke skriking. Det gjør meg så ekstremt kåt at jeg får orgasme selv to ganger i samme økt. Det som forbauser meg er at hun vil ha så mye sex :) Det er jo i begynnelsen av forholdet så om det varer vet jeg jo ikke. Når hun stønner så mye så viser hun at hun nyter det, og det er ikke "fake", det ser man lett på nytelsen hennes og at hun er så våt. Foretrekker dette mye mer en en dame som er helt stille og bare ligger der. Når en kvinne ikke viser at hun nyter? Da kan jeg selv få problemer med min lyst og evne til å ha sex. Det var først da hun jeg er sammen med nå ser at dette var problemet, og ikke at jeg har "ereksjonsproblemer" :) 

Til de som sier at damer ikke er kåte etter 50 ? Dere tar feil! Det er nok heller alt rundt sex som avgjør om de er det eller ikke.

Anonymkode: 9852c...fd1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun stønner mye, men ikke skriking. Det gjør meg så ekstremt kåt at jeg får orgasme selv to ganger i samme økt.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Foretrekker dette mye mer en en dame som er helt stille og bare ligger der. Når en kvinne ikke viser at hun nyter? Da kan jeg selv få problemer med min lyst og evne til å ha sex.

Neimen jøss - det er jo akkurat dette vi forsøker å si, jo. Kvinner gjør dette for menns skyld, ikke fordi de nyter sexen i seg selv.

At de nyter at mannen nyter, det er en annen sak.

Men hadde mannen kommet raskere av stille kvinner, da hadde de samme kvinnene vært musestille. For dette er kvinner som pleaser menn, først og fremst. 

Skrevet

Jeg lager lyd når jeg har sex. Ikke alltid så mye,det kommer litt an på dagsformen og type/lengden på økten. Har alltid laget lyd. Har aldri laget lyd for å tilfredsstille en mann,det kommer av seg selv. Om jeg forsvinner inn i 'sexrusen' kan jeg lage veldig mye lyd. Det bare skjer av seg selv. Har fått kommentarer i yngre dager at jeg laget for mye lyd,at mennene syntes det var rart. Når jeg er nødt å være stille,er ikke sex like godt for min del. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Blue81 skrev (13 timer siden):

Jeg lager lyd når jeg har sex. Ikke alltid så mye,det kommer litt an på dagsformen og type/lengden på økten. Har alltid laget lyd. Har aldri laget lyd for å tilfredsstille en mann,det kommer av seg selv. Om jeg forsvinner inn i 'sexrusen' kan jeg lage veldig mye lyd. Det bare skjer av seg selv. Har fått kommentarer i yngre dager at jeg laget for mye lyd,at mennene syntes det var rart. Når jeg er nødt å være stille,er ikke sex like godt for min del. 

Ærlige kvinner og stønn varer lengst🙏 ... jeg stønner jo av å få servert god mat, så ærlig er jeg😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1/14/2022 den 7.31):

Ja, de er mer desperate etter å fremstå som deilig. All forskning viser at når man nyter, da er man stille. Og at kvinner lager lyder for at mannen skal føle seg som en helt.

Men de prøver å fortelle deg det motsatte i slike tråder, og du biter på, akkurat som du gjorde da du så på ansiktet hennes.

AnonymBruker skrev (På 1/14/2022 den 7.36):

https://en.wikipedia.org/wiki/Female_copulatory_vocalizations

Ikke bli en sånn dum mann som tror på alt kvinner forteller deg. Les litt. Sett deg inn i ting.

AnonymBruker skrev (På 1/14/2022 den 7.39):

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/20480220/

Og denne.

AnonymBruker skrev (På 1/14/2022 den 7.43):

Tror jeg neppe, da det å stønne er noe kvinner gjør for å bekrefte mannen og få mannen til å komme.

AnonymBruker skrev (På 1/14/2022 den 8.04):

Aner ikke. Spør de som forsker på primaters seksuelle adferd.

AnonymBruker skrev (På 1/14/2022 den 23.19):

Neida, slapp av. Det er bare de som blir desperate fordi de føler at deres skjønnhet går tapt, som forsøker å kompensere. Dette ser de naturlig nok ikke selv, da de føøøler at det handler om selvsikkerhet og å slå seg løs og hele den regla der. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Neimen jøss - det er jo akkurat dette vi forsøker å si, jo. Kvinner gjør dette for menns skyld, ikke fordi de nyter sexen i seg selv.

At de nyter at mannen nyter, det er en annen sak.

Men hadde mannen kommet raskere av stille kvinner, da hadde de samme kvinnene vært musestille. For dette er kvinner som pleaser menn, først og fremst. 

Du må slutte å lese om kvinner og begynne å snakke med dem i stedet. Det er mye mer givende 😃

Anonymkode: f7183...311

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du må slutte å lese om kvinner og begynne å snakke med dem i stedet. Det er mye mer givende 😃

Anonymkode: f7183...311

Å hi hi hi. Så morsomt liksom.

Vi liker ikke det hun skriver så vi forsøker å fremstille henne som en mann som ikke kjenner kvinner.

Kjenner mange kvinner jeg, men de er for det meste oppegående, intelligente, slanke, pene og psykisk friske, som ikke inntar offerrollen, så de ville nok også blitt oppfattet som "menn" av enkelte overdrevet manipulative individer.

Skrevet

Feite folk stønner mest. Og de fleste middeladrende damer veier noen kilo for mye.

Anonymkode: 3a614...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...