Gå til innhold

Beste ullundertøy til voksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt noe Kari Traa, men der er det hull på albuer og knær nå. Fra barna sine klær ser det ut som Janus ryker like fort. 

Hvilke merker holder? Og er det ren ull som er aller best når man skal overnatte ute i sovepose, eller er det innenfor med ullblanding? 

Anonymkode: 9381e...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Devold! Det er det eneste som varer år etter år her. Elsker det til meg og barna. 
 

Har kjøpt lanullva nå, så er spent på om det holder seg.

Anonymkode: 77b30...960

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stormberg og Janus varer lengst for meg. Devold-trøya mi varte et år eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest fornøyd med Devold. Beholder passformen, lukter ikke vondt, nupper lite. Minst fornøyd med Pierre Robert (behagelig på, men nupper og går i stykker). 

Anonymkode: 4eb70...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen ullsilke? Det er det som varer lengst her i huset. Også veldig fornøyd med Kari Traa og Johaug. Spesielt førstnevnte, har en genser som har vart siden tidenes morgen og ser like fin ut, helt utrolig. 

Janus er helt håpløst for meg, blir hull bare man ser på plaggene. 

Kanskje jeg må prøve Devold siden så mange er fornøyd med det... 

Anonymkode: 1fe39...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som har brukt ullundertøy i vinter som kan anbefale noe? 
bruken min blir å holde seg varm hjemme inne i vinter, ser ut som det bare blir dyrere strøm


 

lurer litt på denne:

https://www.devold.com/en-gb/product-type/wool_tops/expedition-man-zip-neck/?color=950A

https://www.devold.com/en-gb/product-type/long_johns/expedition-man-long-johns-wfly2/?color=284A&size=L

 

Anonymkode: 502b8...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullstrømpebukse e til Pierre Robert. Pass på å kjøp de nå på sommeren når de er på tilbud. 

Anonymkode: 67d90...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nøstebarn😊reparerer ulltøy underveis så varer det enda lengre. Ser jeg et lite hull så er jeg raskt ute og fikser det før det utvikler seg.

Overdeler sliter jeg nesten aldri ut men underdeler må jeg stadig fikse på så har all tid stoppegarn,nål og stoppesopp liggende klar. Bruker ull året rundt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...