Gå til innhold

Gikk på en smell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden 1 nyttårsdag har jeg kuttet ut sjokolade og brus. Spiste det nesten hver dag før. Har kuttet ut brød og spist supper. Men i dag gikk æ på en smell. Spiste nesten 1 pose super chips 🙈. Typisk meg 

Anonymkode: 58fbf...665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ingen betydning særlig ikke i og med at du ikke har spist noe slikt på nesten 2 uker 

• Liker 2
Skrevet
Trish skrev (1 time siden):

Det har ingen betydning særlig ikke i og med at du ikke har spist noe slikt på nesten 2 uker 

Det verste er at vekta står stille. Mister litt motivasjonen 

Anonymkode: 58fbf...665

Skrevet

Håper du koste deg! Det er normalt å gå på en smell eller tre, men viktigst er det at du faktisk nyter å skeie ut og ikke sitter med dårlig samvittighet. 

Superchips har mye salt, kanskje du binder litt vann, men det forsvinner raskt. Jeg er i hvert fall sånn, sensitiv for salt, ikke sikkert du merker noe som helst. God helg :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke la det demotivere deg! Det er vanlig å gå på en smell når man gjør om på en såpass inngrodd uvane. Du har vært flink, og kommer til å fortsette å være flink! :)

Anonymkode: 711a2...2c0

Skrevet

Så lenge du ikke fortsetter å "bare" spise superchips, så er jo ikke det noe problem :)

Smeller er lov, og det skjer uten at man må gå i kjelleren for det. Bare man ikke låser seg på "faen, dette går ikke" etter en utskeielse. Det er jo lov å starte på nytt :)

Skrevet

Jeg håper du spiser noe mer enn bare supper, ellers blir det nok flere smeller. Ikke at jeg synes en pose superchips på 2 uker er så ille. Men det gjelder å få i seg nok og riktig næring, ellers vil du bli desperat og ta valg du angrer på.

Anonymkode: 2525c...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...