Gå til innhold

Meldinger i fylla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det startet og avsluttet som en flørt i sommer, enkelt og greit. Det har vært noe kontakt på Snapchat, i gruppechat for det meste og noe privat. Det som er blitt sendt privat har for det meste skjedd i fylla. Jeg har vært mest ivrig til å sende i fylla. Selvfølgelig har jeg angret på noe av det dagen etterpå. Det har for det meste gått i vanlig humor og bilder fra fylla. Ikke dirty talk.

jeg ble konfrontert av ei venninne som mente at jeg la igjen et «inntrykk» av meg selv ved å sende slikt. Er egentlig en person som gir litt blanke F i hva andre tenker om meg. Så fremst jeg ikke har såret noen ol, slike ting ordner jeg fort opp i. 

Er det slik at noen fyllemeldinger som er sendt over en periode ville «hengt ved» den personen for alltid? Ville dere ha stemplet en person som hadde sendt slike meldinger? Er jeg naiv som tenker at slikt går over med tiden? 🤷‍♀️

Anonymkode: c5d40...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke selv. Pleier ikke å sende fyllemeldinger da, men jeg gjør ofte veldig mange andre rare ting som jeg selv ikke husker å ha gjort, og det er jo selfølgelig gøy for andre å plage litt med det i ettertid, men folk flest jeg er med eller møter synes bare det er morsomt og ser ikke ned på meg av den grunn, heldigvis. 

Anonymkode: be40c...10c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke selv. Pleier ikke å sende fyllemeldinger da, men jeg gjør ofte veldig mange andre rare ting som jeg selv ikke husker å ha gjort, og det er jo selfølgelig gøy for andre å plage litt med det i ettertid, men folk flest jeg er med eller møter synes bare det er morsomt og ser ikke ned på meg av den grunn, heldigvis. 

Anonymkode: be40c...10c

Jeg har pratet med andre nære venner om det her, og dem bare flirer av meg og det. Er jo ikke slik at det har skjedd hver gang jeg drikker, men har vært litt mer en periode nå i høst. De jeg har pratet med mener også at denne venninnen overdriver litt. 

fint å høre hva andre tenker og. Venner sier vel ofte det man vil høre 😅

Anonymkode: c5d40...002

Skrevet

Jeg ville ha lurt på om du ikke var interessert i noe mer kontakt, iom at du tenker på samme person i fylla hver gang.

Anonymkode: aef66...c9e

Skrevet

Begynner å bli en del år siden jeg var på fylla, så har ikke vært i en sånn situasjon.

Om jeg hadde mottatt noen sånne, så hadde det bare vært artig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...