AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Han jeg har chattet med på Snapchat i en måned avlyste morgendagens date fordi han ikke kunne komme likevel/nådde ikke flyet (beginner seg i et annet land). Han sa at han kommer på søndag i stedet men spurte meg ikke om å avtale nye dag for date. Jeg ble sååå skuffet og lei meg og alt jeg klarte å svare var «ok». Han har ikke tekstet meg noe mer etter dette. Er det bare å glemme hele fyren? Anonymkode: 81696...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Flyet hans er avlyst. Han er nok mer en stressa fra før enn at du skal overtenke . Du sender en melding og spør når han lander. Skriv at det var lott trist og at du gleder deg til søndag Når du bare svarer ok så frister det lite å møte en person. Da lyser det igjennom at den personen takler sånne ting dårlig og skaper konflikt ut av ingenting. Anonymkode: d565f...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Flyet ble ikke akkurat avlyst, han kom seg bare ikke på det. Føler det blir dumt å skrive melding nå flere timer senere… Men nå er det jo bare stille. Hva skal jeg skrive flere timer senere? Jeg vil ikke virke needy og desperat (selv om jeg føler meg nettopp det akkurat nå..) Anonymkode: 81696...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Du spør om han har funnet et nytt fly. Du vet, slik man normalt ville spørre om når noen har mistet et fly. Anonymkode: f7f40...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 Tolker du det som en unnskyldning? Jeg tenkte kanskje det var det først, men om han kommer på søndag så kanskje det var sant at han mista det? Anonymkode: 7ac4e...61c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Ja, han sa det var noe som skjedde som gjorde at han måtte utsette. Jeg ville svart at vi kan treffes over helgen, men han foreslo jo ikke det. Sa bare at han ikke kunne treffe meg i morgen. Han sa at han var veldig lei for det. Burde jeg uttrykke hvor skuffet jeg er eller bare late som det går helt fint for meg. Anonymkode: 81696...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 Unnskyldningen for hvorfor det ikke gikk var ganske tynn etter min mening… Ts Anonymkode: 81696...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Kan du ikke foreslå at dere møtes seinere da? Det er et ganske stort tiltak å dra til et annet land for en date, så du burde jo virke litt interessert!? om han skal gidde liksom. Anonymkode: 7ac4e...61c 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 Han bor her vanligvis, men er i hjemlandet på ferie. Han skal til Bergen før eller siden uansett. Men han har tidligere uttrykt at han var veldig ivrig etter å treffe meg og at han for første gang ikke kunne vente med å reise tilbake til Bergen. De siste dagene før avreise ble han litt kortere på melding og ikke så ivrig etter å chatte mye. Han virket også litt stresset over å møte meg i virkeligheten for han var redd jeg ikke kom til å like han (da hadde jeg sagt først at jeg var redd han ikke kom til å like meg). Huff føler jeg har spolert hele greien. ts Anonymkode: 81696...1c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå