Gå til innhold

Akutt team på dps

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør de? Hva skjer når de blir kontaktet? 

Anonymkode: ad260...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det sånn at om du tar kontakt første gang så får du time innen 24 timer. Da kommer de enten hjem til deg eller du møter dem på DPS.

Da jeg kontaktet dem første gang var det som pårørende. Da forklarte jeg hvordan ting var og de kom hjem til oss. De ordnet med time for vurdering av min mann hos en psykiater på DPS. Denne timen fikk han etter en uke så det gikk fort.

Andre gang jeg startet opp hos AAT var det jeg som var syk. Da var det sengepost som arrangerte et møte mellom oss hvor vi forklarte mine utfordringer og jeg fikk møte noen av dem før jeg reiste hjem. I tiden etter utskrivelse var de ofte hjemme hos meg for støttesamtaler. Nå har det gått noen år og jeg bruker dem fremdeles til støttesamtaler i dårlige perioder. Da ringer jeg dem og får samtale på ca 20 min. Det er sjelden jeg får hjemmebesøk eller for komme med til dem nå.

I tillegg til støttesamtaler har de gjerne kontaktet lege for meg for å få tillatelse til å ta mer medisin (dette er egentlig overflødig fordi jeg tar ekstra når jeg trenger det uansett) De har også mange ganger ringt legevakten for meg, noenganger har de også kjørt meg til legevakten.

De gangene jeg har blitt innlagt direkte fra poliklinikken har de brukt AAT som "vakt" på meg til ambulansen har kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...