Gå til innhold

Sportsbriller med styrke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg sportsbriller med styrke, og har også lyst på fargeskiftende glass. Finnes det? Har ikke lyst på så veldig "sportete" briller, slik typiske svære sportsbriller er. Men de må fungere til løping og fjellturer. 

Er forresten dame med smalt hode. 

Anonymkode: ee441...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som løper med briller her, som i tillegg ser dårlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper med vanlige briller, ikke sportsbriller, ikke fargeskiftende glass. Har egne briller som brukes kun til trening. Cluet er at de må være lette og sitte godt på plass. Funksjon over form. 

Om behovet for "raske" sportsbriller melder seg (jeg synes det er utrolig harry og stygt) tror jeg det enkleste er å bruke linser under sportsbriller uten styrke. 

Anonymkode: 1a85b...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 10.20):

Jeg løper med vanlige briller, ikke sportsbriller, ikke fargeskiftende glass. Har egne briller som brukes kun til trening. Cluet er at de må være lette og sitte godt på plass. Funksjon over form. 

Om behovet for "raske" sportsbriller melder seg (jeg synes det er utrolig harry og stygt) tror jeg det enkleste er å bruke linser under sportsbriller uten styrke. 

Anonymkode: 1a85b...5c3

Ja, jeg sa jo at jeg ikke vil ha slike typiske sportsbriller. Jeg vil ha briller som kan fungere til løping og fjellturer, men med fargeskiftende glass. Hvilke typer er anbefalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg sa jo at jeg ikke vil ha slike typiske sportsbriller. Jeg vil ha briller som kan fungere til løping og fjellturer, men med fargeskiftende glass. Hvilke typer er anbefalt? 

Kanskje det kan være en idé å dra til en eller flere optikere som har oversikt over markedet og hva som finnes? Du får nok mye bedre hjelp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...