AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg ønsker meg sportsbriller med styrke, og har også lyst på fargeskiftende glass. Finnes det? Har ikke lyst på så veldig "sportete" briller, slik typiske svære sportsbriller er. Men de må fungere til løping og fjellturer. Er forresten dame med smalt hode. Anonymkode: ee441...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Ingen som løper med briller her, som i tillegg ser dårlig? Anonymkode: ee441...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg løper med vanlige briller, ikke sportsbriller, ikke fargeskiftende glass. Har egne briller som brukes kun til trening. Cluet er at de må være lette og sitte godt på plass. Funksjon over form. Om behovet for "raske" sportsbriller melder seg (jeg synes det er utrolig harry og stygt) tror jeg det enkleste er å bruke linser under sportsbriller uten styrke. Anonymkode: 1a85b...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 10.20): Jeg løper med vanlige briller, ikke sportsbriller, ikke fargeskiftende glass. Har egne briller som brukes kun til trening. Cluet er at de må være lette og sitte godt på plass. Funksjon over form. Om behovet for "raske" sportsbriller melder seg (jeg synes det er utrolig harry og stygt) tror jeg det enkleste er å bruke linser under sportsbriller uten styrke. Anonymkode: 1a85b...5c3 Ja, jeg sa jo at jeg ikke vil ha slike typiske sportsbriller. Jeg vil ha briller som kan fungere til løping og fjellturer, men med fargeskiftende glass. Hvilke typer er anbefalt? Anonymkode: ee441...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 29. januar 2022 #5 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg sa jo at jeg ikke vil ha slike typiske sportsbriller. Jeg vil ha briller som kan fungere til løping og fjellturer, men med fargeskiftende glass. Hvilke typer er anbefalt? Anonymkode: ee441...914 Kanskje det kan være en idé å dra til en eller flere optikere som har oversikt over markedet og hva som finnes? Du får nok mye bedre hjelp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå