AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Jeg er en kvinne i starten av 30-årene. Jeg har aldri hatt hellet med menn... Jeg er ikke interessert i de som er interessert i meg, og de som jeg er interessert i er ikke interessert tilbake. Jeg har hatt noen korte "forhold" av både den ene og andre sorten. Jeg har prøvd å gi de som var interessert en sjanse, men da følelsene ikke kom etter flere måneder føles det bare feil. Jeg har også hatt noen slags forhold til menn jeg er forelsket i, men da har de aldri ønsket noe seriøst. Jeg har aldri sex helt i starten av dating, på tross av dette disse forholdene utviklet seg i den retningen. Selv om mennene selv sa de ønsket barn og familie, så var jeg aldri den dama de ville ha det med... 😔 Jeg går ikke etter bad boys eller statusmenn, likevel vil ingen ha noe seriøst med meg. Jeg spør folk rundt meg. Noen sier jeg må være mer aggressiv og ta styringa. Andre sier jeg ikke må være så desperat og heller roe ned. Jeg er ikke smellvakker, men ser ok ut, er slank og har et ganske gjennomsnittlig ansikt. Sikkert litt for rød og litt stor nese, men har et vakkert smil får jeg ofte høre, og har fine øyne. Jeg er omsorgsfull og snill, men er sjenert og usikker på meg selv. Jeg har blitt mye med utadvendt de siste årene. Men usikkerheten går ikke vekk. Jeg tror kanskje den er en del av problemet. Men det er ikke så lett å bare bli selvsikker i min situasjon. Jeg har blitt avvist så mange ganger, ikke vært bra nok, og jeg begynner å bli litt desperat på at jeg aldri kommer til å finne noen... Det er både godt og vondt og se venner få kjærester og samboere, se dem reise på spennende ferier og fjellturer sammen, og ikke minst se dem gifte seg og få barn. Dette er jo noe de aller fleste får til, bare ikke meg. 😔 Anonymkode: ef0a4...e07
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en kvinne i starten av 30-årene. Jeg har aldri hatt hellet med menn... Jeg er ikke interessert i de som er interessert i meg, og de som jeg er interessert i er ikke interessert tilbake. Jeg har hatt noen korte "forhold" av både den ene og andre sorten. Jeg har prøvd å gi de som var interessert en sjanse, men da følelsene ikke kom etter flere måneder føles det bare feil. Jeg har også hatt noen slags forhold til menn jeg er forelsket i, men da har de aldri ønsket noe seriøst. Jeg har aldri sex helt i starten av dating, på tross av dette disse forholdene utviklet seg i den retningen. Selv om mennene selv sa de ønsket barn og familie, så var jeg aldri den dama de ville ha det med... 😔 Jeg går ikke etter bad boys eller statusmenn, likevel vil ingen ha noe seriøst med meg. Jeg spør folk rundt meg. Noen sier jeg må være mer aggressiv og ta styringa. Andre sier jeg ikke må være så desperat og heller roe ned. Jeg er ikke smellvakker, men ser ok ut, er slank og har et ganske gjennomsnittlig ansikt. Sikkert litt for rød og litt stor nese, men har et vakkert smil får jeg ofte høre, og har fine øyne. Jeg er omsorgsfull og snill, men er sjenert og usikker på meg selv. Jeg har blitt mye med utadvendt de siste årene. Men usikkerheten går ikke vekk. Jeg tror kanskje den er en del av problemet. Men det er ikke så lett å bare bli selvsikker i min situasjon. Jeg har blitt avvist så mange ganger, ikke vært bra nok, og jeg begynner å bli litt desperat på at jeg aldri kommer til å finne noen... Det er både godt og vondt og se venner få kjærester og samboere, se dem reise på spennende ferier og fjellturer sammen, og ikke minst se dem gifte seg og få barn. Dette er jo noe de aller fleste får til, bare ikke meg. 😔 Anonymkode: ef0a4...e07 Det ender ofte med brudd/skilsmisse. GO WGTW! (woman going their own way). Anonymkode: fa20f...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Det ender ofte med brudd/skilsmisse. GO WGTW! (woman going their own way). Anonymkode: fa20f...8d9 Men jeg ønsker ikke gå min egen vei. For de som vil det, så er det flott. Men jeg ønsker kjærlighet og familie. Jeg ønsker først og fremst å oppleve gjensidig kjærlighet. Det å kunne holde hender, se på noen jeg elsker og vite at han elsker meg tilbake. Og jeg ønsker meg familie. Jeg har alltid likt barn. Jeg passet barn som tenåring. Og fruktbarheten min synker for hvert år som går. Jeg blir mer stresset for hvert år som går. Anonymkode: ef0a4...e07
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Jeg kan forstå at du har lyst på barn. Men hva skal du med en mann? Menn bringer ikke nødvendigvis noe positivt inn i livet ditt. SJansen er tvert i mot stor for det motsatte. Vold, voldtekt, kontroll, svindel osv. er ting du kan bli utsatt for ved å involvere deg med en mann. Skaff heller barn på egenhånd og nyt livet uten mann. Anonymkode: 9bd28...6d0 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan forstå at du har lyst på barn. Men hva skal du med en mann? Menn bringer ikke nødvendigvis noe positivt inn i livet ditt. SJansen er tvert i mot stor for det motsatte. Vold, voldtekt, kontroll, svindel osv. er ting du kan bli utsatt for ved å involvere deg med en mann. Skaff heller barn på egenhånd og nyt livet uten mann. Anonymkode: 9bd28...6d0 Wow. Det var da litt av en svartmaling av menn? Du bør også skjønne at TS kanskje er ute etter å ha noen å leve livet med. Et parliv full av kjærlighet, kos og sex slik et parliv er. Jeg har ingen direkte råd til deg TS, men du må bare fortsette å stå på. Selv om det ser mørkt ut noen ganger så husk at alt som skal til er at du er på rett sted til rett tid med rett person i et lite sekund. Så fort kan det snu. Jeg anbefaler deg å legge til rette for dette, og at du er aktiv i søken, men at du ikke virker desperat. En balansegang. Ta initiativ, men ikke vær pågående. Og ikke la deg påvirke av avvisning. Utover det kan jeg informere deg om at du må ikke la deg blende av solskinnshistoriene hvor andre finner partnere og har det suverent sammen. Husk at det er ekstremt mange, både menn og kvinner, som lever i samme situasjon som deg. Et håpløst vakum hvor man ikke klarer å finne noen. Menn og kvinner i alle fasonger og med alle personligheter. At du ikke har lykkes trenger IKKE bety at det er noe feil med DEG, men at det er noe feil med datingmarkedet. Selekteringssamfunnet. Så ikke legg skylden på deg. Bare fortsett du. Drøm, prøv og ønsk. Ha håp. Og vit at du er bra nok som du er! Anonymkode: 94838...b25 5
Ost Skrevet 13. januar 2022 #6 Skrevet 13. januar 2022 Vel, du må jo nesten bare fortsette å prøve, egentlig? Man kan jo ikke finne den rette om man ikke prøver. Sliter litt med å finne "den rette" selv, selv om jeg ikke legger veldig mye energi i det for tiden. Tror mitt problem er at jeg har et slags mentalt bilde av hvordan personen jeg kan være med skal være, og når folk viser seg å være ganske annerledes så mister jeg interessen. Får nøye meg med å være evig singel. Har fått barn for noen år siden så får si meg fornøyd med det 😂 Fortsett å prøv, men prøv å ikke stresse for mye. Da kan du plutselig havne i et forhold du føler at du "må" bli med på, også går det dårlig plutselig.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #7 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan forstå at du har lyst på barn. Men hva skal du med en mann? Menn bringer ikke nødvendigvis noe positivt inn i livet ditt. SJansen er tvert i mot stor for det motsatte. Vold, voldtekt, kontroll, svindel osv. er ting du kan bli utsatt for ved å involvere deg med en mann. Skaff heller barn på egenhånd og nyt livet uten mann. Anonymkode: 9bd28...6d0 Kanskje hun vil ha sex, kos og vennskap med en fast mann, altså en kjæreste? Anonymkode: 3d4aa...917 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #8 Skrevet 13. januar 2022 Menn nå for tiden, spesielt den vanlige mann i gata, får ikke så mange komplimenter. Så om de møter noen som "ser" dem og legger merke til deres gode kvaliteter - så vil de med en gang føle seg bra. Dette gjelder spesielt litt introverte og sjenerte menn - som er de mennene jeg liker best og som jeg ofte kommer best overens med. (Kanskje fordi jeg er kronisk usikker på meg selv jeg også, hehe). Har de en pen stemme? En god utstråling? Reflektert? Dyktig? Ikke vær redd for å si det. Særlig om du ser en egenskap i dem som skiller seg ut fra andre menn. Du trenger ikke si det på en i overkant romantisk måte mens du stirrer han dypt inn i øynene (kleint), men å slenge ut et komplimang en gang i blandt er bare tøft. "Hard to get" eller holde avstand og være mystisk funker kanskje bedre på menn som har god selvtillitt og gjerne søker litt spenning. Det er mitt inntrykk - og da bør man også helst være heldig med utseendet for at det skal funke. Jeg tror et problem for mange av oss som har dårlig selvbilde er at vi kan bli svært selvbevviste til en grad at vi tenker for mye på oss selv. I stedenfor å bli nysgjerrig på den andre part, være en god lytter, sette seg inn i den andres situasjon - så bruker vi energi på å tenke "hvordan oppfattes jeg nå?", "ser nesa mi for stor ut i denne vinkelen" og annet tull som gjør oss ganske kjedelige å henge med på sikt. Man må trene på å komme seg ut av det tankemønstret. Og til slutt: Gjør du noe for å se sexy ut? Klarer du å flørte eller tøyse på en måte som skaper litt ekstra energi og spenning? Vil man ha varme på bålet må man skape gnister. Anonymkode: 00fcd...19b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #9 Skrevet 13. januar 2022 Utstråler du selvsikkerhet og ikke needyness? Sier det ikke for å være slem, men en personlig erfaring. Etter å ha blitt brukt og brent mange nok ganger la jeg fra meg dating med unntak og ha sex når jeg var kåt og og overse mennene etterpå når de ville noe seriøst og fokuserte på karriere, har blitt veldig selvsikker av å lykkes i jobben og få anerkjennelse der, samtidig som jeg er blitt litt avstumpa ang menn og ikke føler stort for de lenger. Denne kombinasjonen gjort meg så populær blant menn at telefonen plinger hele helgen med forespørsler om dates. De som ikke ville ha meg før er desperate etter å få meg tilbake. Har skjedd en sinnsyk endring etter jeg ble selvsikker og ga mer faen i menn, de behandler meg og med mye mer respekt enn før (som egentlig er litt trist). Jeg har uansett troa på at du kan snu dette ved å endre tankemønster. Anonymkode: e9709...97d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #10 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utstråler du selvsikkerhet og ikke needyness? Sier det ikke for å være slem, men en personlig erfaring. Etter å ha blitt brukt og brent mange nok ganger la jeg fra meg dating med unntak og ha sex når jeg var kåt og og overse mennene etterpå når de ville noe seriøst og fokuserte på karriere, har blitt veldig selvsikker av å lykkes i jobben og få anerkjennelse der, samtidig som jeg er blitt litt avstumpa ang menn og ikke føler stort for de lenger. Denne kombinasjonen gjort meg så populær blant menn at telefonen plinger hele helgen med forespørsler om dates. De som ikke ville ha meg før er desperate etter å få meg tilbake. Har skjedd en sinnsyk endring etter jeg ble selvsikker og ga mer faen i menn, de behandler meg og med mye mer respekt enn før (som egentlig er litt trist). Jeg har uansett troa på at du kan snu dette ved å endre tankemønster. Anonymkode: e9709...97d Hvordan vet disse mennene at du er singel? Er de i vennenettverket ditt? På Facebook? Tror ikke mange menn vet noe om meg for å si det sånn. Anonymkode: 3d4aa...917
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #11 Skrevet 13. januar 2022 Må du virkelig ha en mann da? Det høres jo flott ut fordi vi blir opplært til at det er noe å hige etter, men realiteten er annerledes. Barn kan jeg forstå,det er jo noe annet og det kan du uansett få på egenhånd. Anonymkode: f358a...41d 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #12 Skrevet 13. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan vet disse mennene at du er singel? Er de i vennenettverket ditt? På Facebook? Tror ikke mange menn vet noe om meg for å si det sånn. Anonymkode: 3d4aa...917 Ja, de fleste finner det nok ut gjennom FB og har også venner/kompiser som sier deres kompiser har spurt dem om jeg er singel. Så har jeg tinder jeg for tiden ikke bruker, men profilen er oppe og går, kanskje en del finner meg der og. Har uansett inntrykk av at menn ikke bryr seg så mye med om kvinner er singel eller ikke for mange prøver seg før de vet noe om sivilstatus. Mange prøvde seg da jeg hadde samboer også selv om jeg hadde profilbilde med han på SoMe 🤷♀️ Anonymkode: e9709...97d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #13 Skrevet 13. januar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Utstråler du selvsikkerhet og ikke needyness? Anonymkode: e9709...97d Jeg er redd for at jeg uttrykker needyness som du sier. Jeg melder ikke for fort tilbake og prøver jo ikke være needy, men er redd det skinner gjennom. For det er jo det jeg er. Selvsikker har jeg aldri vært. Jeg prøver. Jeg har mange gode kvaliteter, men med menn, og vennskap egentlig også, er jeg så uskker. 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan forstå at du har lyst på barn. Men hva skal du med en mann? Menn bringer ikke nødvendigvis noe positivt inn i livet ditt. SJansen er tvert i mot stor for det motsatte. Vold, voldtekt, kontroll, svindel osv. er ting du kan bli utsatt for ved å involvere deg med en mann. Skaff heller barn på egenhånd og nyt livet uten mann. Anonymkode: 9bd28...6d0 Det er jo veldig få som blir voldtatt og utsatt for vold og svindel av partneren sin. Det kan jo også skje med familie, venner og fremmede. 3 hours ago, AnonymBruker said: Må du virkelig ha en mann da? Det høres jo flott ut fordi vi blir opplært til at det er noe å hige etter, men realiteten er annerledes. Barn kan jeg forstå,det er jo noe annet og det kan du uansett få på egenhånd. Anonymkode: f358a...41d Jeg må ikke ha en mann, men jeg vil så gjerne ha en mann. Jeg er mye trist over det jeg går glipp av. Kan hende det hadde vært enklere etter å ha opplevd kjærligheten minst én gang. Jeg ønsker å være noens favorittperson, og ikke bare familie. Foreldrene mine ville jo elsket meg uansett. Men at noen ser meg for meg, og elsker meg, det virker så vakkert. Anonymkode: 6ba11...63f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #14 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er en kvinne i starten av 30-årene. Jeg har aldri hatt hellet med menn... Jeg er ikke interessert i de som er interessert i meg, og de som jeg er interessert i er ikke interessert tilbake. Jeg har hatt noen korte "forhold" av både den ene og andre sorten. Jeg har prøvd å gi de som var interessert en sjanse, men da følelsene ikke kom etter flere måneder føles det bare feil. Jeg har også hatt noen slags forhold til menn jeg er forelsket i, men da har de aldri ønsket noe seriøst. Jeg har aldri sex helt i starten av dating, på tross av dette disse forholdene utviklet seg i den retningen. Selv om mennene selv sa de ønsket barn og familie, så var jeg aldri den dama de ville ha det med... 😔 Jeg går ikke etter bad boys eller statusmenn, likevel vil ingen ha noe seriøst med meg. Jeg spør folk rundt meg. Noen sier jeg må være mer aggressiv og ta styringa. Andre sier jeg ikke må være så desperat og heller roe ned. Jeg er ikke smellvakker, men ser ok ut, er slank og har et ganske gjennomsnittlig ansikt. Sikkert litt for rød og litt stor nese, men har et vakkert smil får jeg ofte høre, og har fine øyne. Jeg er omsorgsfull og snill, men er sjenert og usikker på meg selv. Jeg har blitt mye med utadvendt de siste årene. Men usikkerheten går ikke vekk. Jeg tror kanskje den er en del av problemet. Men det er ikke så lett å bare bli selvsikker i min situasjon. Jeg har blitt avvist så mange ganger, ikke vært bra nok, og jeg begynner å bli litt desperat på at jeg aldri kommer til å finne noen... Det er både godt og vondt og se venner få kjærester og samboere, se dem reise på spennende ferier og fjellturer sammen, og ikke minst se dem gifte seg og få barn. Dette er jo noe de aller fleste får til, bare ikke meg. 😔 Anonymkode: ef0a4...e07 Been there done that. Jeg endte opp med en helt feil mann for bare å få en. Pluss fikk to barn som alle familie og venner maste om. Jeg var og i begynnelsen av 30 årene. Nå er jeg over 50 og sitter igjen alene og ikke kontakt med barna mine pga ulike grunner. Mann som ikke har samarbeidet i det heletatt . Blitt rævkjørt i rettssystemet som har gjort at jeg gikk meg på en økonomisk smell. Er på rett vei nå. Men jeg opplevd det samme som du. Aldri fått følelser for de som har vist meg interesse og de jeg har falt for, har jeg blitt avvist av eller kun vært bra nok til sex. Ikke sikkert det er det dummeste å være evig single spør du meg. Jeg ønsker meg fortsatt kjæreste, men ser jo at det virker ganske så vanskelig. Men har ikke gitt helt opp enda da. Ikke stress eller bli desperat da tar du dårlige valg. Anonymkode: c13f4...5a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå