Gå til innhold

Vi skriver Tinder-ordboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
miss summers skrev (3 minutter siden):

Nei, du tar også feil 😆

C308074F-5999-400D-A86F-688ACE3E10FF.jpeg

Ordboka seier A4 i overført betydning: forutsigelig, vanlig.

Samme ordboka seier stell kan bety orden, skikk. Som er det du skriv over. Skal ikkje krangle med deg på den gamle betydninga av 'på stell', stemmer sikkert den, men det er ikkje det det betyr i dag.

I mi verd er A4 og 'på stell', altso vanleg/forutsigbar og orden meir eller mindre det samme. Kan vere du har anna forståing av det, men det er det eg les inn i det når eg les ein profiltekst.

Anonymkode: d4aed...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ordboka seier A4 i overført betydning: forutsigelig, vanlig.

Samme ordboka seier stell kan bety orden, skikk. Som er det du skriv over. Skal ikkje krangle med deg på den gamle betydninga av 'på stell', stemmer sikkert den, men det er ikkje det det betyr i dag.

I mi verd er A4 og 'på stell', altso vanleg/forutsigbar og orden meir eller mindre det samme. Kan vere du har anna forståing av det, men det er det eg les inn i det når eg les ein profiltekst.

Som profiltekst betyr det ofte det totalt motsatte. Og lite kreativt 😉 

Skrevet
miss summers skrev (2 minutter siden):

Som profiltekst betyr det ofte det totalt motsatte. Og lite kreativt 😉 

Ja, einig med lite kreativt, du tenkjer kjedeleg person med ein gang.

Skrevet

Jeg er genuitivt interessert i deg og snill og følsom: Yeah, right! Fader deg når verste forelskelsen har lagt seg, etter 2 uker 🤣🤣

Jeg vil gjerne treffe deg igjen snart: Fader deg gradvis ut 😂

Anonymkode: 7f2f6...9ef

Skrevet

Her var det mange kyniske mennesker. Hvem er det som kommer gjennom nåløyet deres? Og hvordan ser deres egen profil ut?

Anonymkode: 611ce...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du snap? Jeg vil sende dick pick, sjekke om du er stygg, plage vettet av deg, sende fellesmeldinger til mange damer samtidig for effektiv sjekking eller få deg av Tinder.

Jeg liker ikke å snakke i telefonen:  kjæresten må ikke høre at du ringer/du er kjedelig/jeg gir faen i deg og gidder ikke bruke tid på å høre om livet ditt/jeg er for egoistisk til faktisk å snakke med deg/ jeg har telefonangst, snev av PTSD, er asosial og introvert (++)/jeg er ikke i stand til å føre en intelligent samtale.

Det er lettere å kommunisere på Whats App eller Snap: Kjæresten må ikke få bevis ved å komme over samtalelogger, viktig at de sletter seg selv. Eventuelt: Jeg er en nigeriansk storsvindler.

Anonymkode: 559d9...3e5

Bingo! 😂

Anonymkode: 43913...29c

• Liker 2
Skrevet

Du virker som en veldig jordnær person - Fyr som tror kan kjenner meg utifra at jeg ikke har fillers eller operasjoner, men ikke skjønner hva slags crazy drømmer og ambisjoner jeg har. 

Anonymkode: 92d7a...57c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når kvinner sier:

Jeg er ute etter noe seriøst - kan godt suge Chad på dass, men ser mannen gjennomsnittlig ut så skal det være blodseriøst

Jeg tenker selv - Anti-vaxxer og konspirasjonsteoretiker.

Opptatt av vitenskap - Leser og tror på horoskop.

Anonymkode: 151b9...1f7

Uenig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Spør om du lurer på noe - Lat og/eller manglar kreativitet.

Stemmer, og ikke bare på Tinder 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var det mange kyniske mennesker. Hvem er det som kommer gjennom nåløyet deres? Og hvordan ser deres egen profil ut?

Anonymkode: 611ce...dbe

For min egen del svarte jeg etter hva jeg har opplevd andre sier, og hvordan de har oppført seg etterpå 😣

Anonymkode: 7f2f6...9ef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Si i fra når du kommer til Oslo- jeg er ikke interessert nok til å komme til din hjemby. 

Livsnyter - drikker for mye alkohol, og har mest sannsynlig dårlig arbeidsmoral. 

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Har alt, mangler bare prinsessa - Hater livet sitt og trenger en dame til å komme å redde seg 

100% 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spør om du lurer på noe - Lat og/eller manglar kreativitet.

Hvis det står i profilteksten, så havner de i kategorien tilbakestående, som ikke har satt seg inn i hvordan Tinder fungerer. 

Anonymkode: 0f44e...e67

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...