Gå til innhold

Han endret seg plutselig! Vondt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dere har tid til å lese❤ 

En godt bekjent gjennom familie ble plutselig en date her. Vi har litt nær relasjon men ikke kjødelig! Vi har kjent hverandre i 15år. 

Vi ble veldig nysgjerrige på hverandre og møttes ute. Vi klinte og endte opp i senga. Han viste veldig mye interesse, også etter dette. Vi møttes igjen og han ble skikkelig gentleman, merket han likte meg. I sexen strevde han med å komme, dessverre for han. Gjorde ikke noe for meg. Gang 3 gikk også veldig bra. Han ringte 2 juledag i fylla og sa det var skummelt hvor mye han hadde fått for meg. Han likte meg så godt. Vi pratet på tlf den kvelden i 3 timer! Jeg ble nesten forelsket. 

Så kom nyttårsaften og alt ble helt ti. 

Jeg fikk kalde føtter, fordi jeg tidligere har opplevd nettopp dette. Jeg sa det til han også , og han har hørt hvor såret jeg ble. Men altså etter nyttår har han såvidt åpnet snap og mld. Han virket ikke til å være denne typen. Jeg ringte han for ei uke siden og sa han var blitt så stille. Jeg bønnfalte han å si hvis det var noe. 

Han sa bare at det var så mye jobb i sikte. Han hadde altfor lange dager og følte ikke helt han hadde tid. Ikke tid l andre heller, jeg var redd det var ei annen ei der for han. 

Nå har han ikke svart meg på 4 dager og vi som egentlig skulle møtes til helga... 🙈,Hva skjer....? 

Har innsett greia og jeg må gå videre. Men det er skuffende. Vondt. Hvorfor gjør han dette? Jeg håper nesten karma biter han, er frustrert fordi jeg tror ikke han aner hvor sårende dette følelsesmessig er. For ei uke siden sa han at han håpte på at vi alltid forble gode venner uansett. Nettopp fordi våre foteldre er close.

Er dette dårlig av han eller hvordan bør jeg reagere? 

Anonymkode: 2eb1b...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He's just not that into you. Dessverre. 

Anonymkode: 0fc12...14c

• Liker 19
Skrevet

Han lar det skli ut fordi han ikke orker oppgjøret. Ikke vent på noe bedre avskjed enn dette. 

Anonymkode: a6544...dd5

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

He's just not that into you. Dessverre. 

Anonymkode: 0fc12...14c

Nei forstår jo det. Men hvorfor ringte han 2 juledag og sa han følte noe, litt skummelt, men samtidig godt? 

Vet han at han sårer meg? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei forstår jo det. Men hvorfor ringte han 2 juledag og sa han følte noe, litt skummelt, men samtidig godt? 

Vet han at han sårer meg? 

Han var full 2. juledag. Kanskje vet han at det er dumt slik han holder på, knskje bryr han seg ikke. Det er likegyldig og endrer ingenting for deg 

• Liker 7
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt. Du fikk kalde føtter og sa det til han. Fordi du hadde opplevd det før?? Hvorfor kalde føtter hvis du har opplevd noe så bra som dette før? Uansett hvis du har sagt dette er jo det den åpenbare grunnen til at han trakk seg!

Anonymkode: 76392...f0a

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han var full 2. juledag. Kanskje vet han at det er dumt slik han holder på, knskje bryr han seg ikke. Det er likegyldig og endrer ingenting for deg 

Men vi hadde jo lange samtaler hver kveld før nyttår. Skjønner ikke hvorfor han gjør det på denne måten plutselig?  Jeg legger ballen dø, så får han se om han finner fenner den rette i andre damer om han tror det. Jeg blir litt frustrert og lei meg, håper dere kjenner følelsen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønte ikke helt. Du fikk kalde føtter og sa det til han. Fordi du hadde opplevd det før?? Hvorfor kalde føtter hvis du har opplevd noe så bra som dette før? Uansett hvis du har sagt dette er jo det den åpenbare grunnen til at han trakk seg!

Nei, vi snakket om forskjellige dater opp igjennom. Han snakket om sine uheldige og jeg om mine. 

Jeg fortalte han at jeg ble avvist av en. Noe som aldri før hadde skjedd. Vi møttes og gjorde alt, etterpå ignorerte han meg. Jeg ble såret også da såklart. Sa dette til han det gjelder i tråden. Så gjør han nettopp nesten det samme. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, vi snakket om forskjellige dater opp igjennom. Han snakket om sine uheldige og jeg om mine. 

Jeg fortalte han at jeg ble avvist av en. Noe som aldri før hadde skjedd. Vi møttes og gjorde alt, etterpå ignorerte han meg. Jeg ble såret også da såklart. Sa dette til han det gjelder i tråden. Så gjør han nettopp nesten det samme. 

Ja men sa du ikke at du hadde fått kalde føtter da?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Han lar det skli ut fordi han ikke orker oppgjøret. Ikke vent på noe bedre avskjed enn dette. 

Kan han ikke bare si det? 😩

Hadde vært mye mye bedre! Nå leter jeg jo etter feil. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han møtte noen andre på nyttårsaften? Uansett, han vil åpnebart ikke mer, så ikke mas på han. Bare la han være, gå videre selv om det er veldig kjipt. 

Anonymkode: a9ffa...e9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men sa du ikke at du hadde fått kalde føtter da?

Fikk kalde føtter når han ikke åpnet første snap, fikk en vond magefølelse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje han møtte noen andre på nyttårsaften? Uansett, han vil åpnebart ikke mer, så ikke mas på han. Bare la han være, gå videre selv om det er veldig kjipt. 

Anonymkode: a9ffa...e9e

Det jeg tror... 

Skrevet

Du fikk kalde føtter og fortalte dette til ham. 

Han trakk seg tilbake og respekterte ditt ønske. 

Du må være konkret med hva du føler. 

• Liker 11
Skrevet

Etter nyttårsaften forandret han seg. Sa neste dag at det var den gøyeste kvelden på lenge. Vi avtalte å møtes nå til helga? Burde jeg ikke skrive en mld på mobilen, som han hvetfall åpner og sier hva jeg føler? Bare for å få det ut? Jeg gråter enda!! 

Skrevet
bundaberg skrev (1 minutt siden):

Du fikk kalde føtter og fortalte dette til ham. 

Han trakk seg tilbake og respekterte ditt ønske. 

Du må være konkret med hva du føler. 

Nei, det var kun min magefølelse. Følte noe ikke stemte med han. 

Skrevet

Men bør jeg sende en SMS og spør om det blir noe til helga? Og si at det er rart han ikke åpner snappen for flere dager siden? 

Så får han gruble og angre senere om så. Jeg er litt sånn at jeg vil vise han at jeg har gjort alt og at jeg er litt skuffet... 

• Liker 2
Skrevet

Du forklarer deg dårlig og bruker uttrykk du ikke vet hva betyr.

Kan du forklare på nytt? Folk bare misforstår deg.

Anonymkode: 6f4c8...73d

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men bør jeg sende en SMS og spør om det blir noe til helga? Og si at det er rart han ikke åpner snappen for flere dager siden? 

Så får han gruble og angre senere om så. Jeg er litt sånn at jeg vil vise han at jeg har gjort alt og at jeg er litt skuffet... 

Ja, om du tenker sånn på det det. Send en melding. Du har ikke noe å tape. Bedre å prøve en gang for me enn å gå rundt å tenke på om du skulle gjort det i flere uker fremover

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men vi hadde jo lange samtaler hver kveld før nyttår. Skjønner ikke hvorfor han gjør det på denne måten plutselig?  Jeg legger ballen dø, så får han se om han finner fenner den rette i andre damer om han tror det. Jeg blir litt frustrert og lei meg, håper dere kjenner følelsen. 

Kjenner den følelsen der som er utrolig vond. Der en kjæreste mister "følelsene" over natten. Har aldri forstått den "mekanismen" der. Kanskje var de ikke der fra begynnelsen, men han har prøvd å få de ? Så  går det ikke allikevel. Han burde være ærlig på dette her med deg, og ikke bare fade deg ut. Nå har han jo sagt direkte til deg at det ikke blir noe mer, forklaringer ut over dette er bortkastet tid. Dette er jo det som er så "skummelt" med å date, man vet ikke om det blir noe varig før det har gått veldig lang tid. Noen ganger har jeg også sagt til en dame at det ikke blir noe mer, men det var før sex i alle fall. Ikke noe god følelse å dumpe noen uansett. Men da må man gjøre det på en skikkelig voksen måte. Vondt for den andre som har følelser er det uansett. Det er ikke noe vei utenom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...