Gå til innhold

Han lagrer samtalen på snap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg tolke at en venn av meg som jeg nylig har fått kontakt med igjen lagrer alt vi skriver til hverandre på snap?

Jeg er betatt av han, vet ikke hvordan jeg skal si det til han.. 

Anonymkode: f2c99...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som at han vil kunne se samtalen etterpå? Jeg lagrer også nesten alle samtaler på snap. Hvis ikke så husker jeg jo ikke hva de svarer på senere. Jeg ser jo ikke hva jeg har skrevet til dem en gang. 

"Ja, hahaha, helt enig"

HÆ? HVA SKREV JEG?!? AAAANER IKKE.

Anonymkode: e450b...e1d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Som at han vil kunne se samtalen etterpå? Jeg lagrer også nesten alle samtaler på snap. Hvis ikke så husker jeg jo ikke hva de svarer på senere. Jeg ser jo ikke hva jeg har skrevet til dem en gang. 

"Ja, hahaha, helt enig"

HÆ? HVA SKREV JEG?!? AAAANER IKKE.

Anonymkode: e450b...e1d

Samme her ellers glemmer jeg hva jeg har skrevet og hva som har blitt skrevet. Skjønner egentlig ikke redselen for dette. Mange menn og som reagerer når man lagrer samtale. Begynner de å mase om det så gidder jeg ikke skrive noe mer. 

Anonymkode: 2c38a...8cb

• Liker 4
Skrevet

Lagrer alt i 24 timer. Har NULL hukommelse

Anonymkode: 83172...186

• Liker 2
Skrevet

Jeg lagrer noen ganger hed et uhell 😅 Men med viktige personer setter jeg alltid chatten på 24 timer. 

Skrevet

Tror ikke det er så mye å tolke her. Noen gjør alltid dette, andre ikke🤷‍♀️

Skrevet (endret)
27 minutter siden, Chailatte said:

Jeg lagrer noen ganger hed et uhell 😅 

Endret av fjær
Skrevet

Snap er en tragisk chatklient, og 24timersfunksjonen gjør den såvidt spiselig for oss halvdemente.  Tenk deg å møte mennesket i ditt liv, og så ikke kunne gå tilbake og lese hvordan det begynte? 

Anonymkode: aad8b...5b9

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan skal jeg tolke at en venn av meg som jeg nylig har fått kontakt med igjen lagrer alt vi skriver til hverandre på snap?

Hva så? Er det et problem? 

Anonymkode: 253ac...930

Skrevet

En jeg var sammen med brukte å lagre samtaler med både partyvenninner og kompiser for å vise meg artige ting de sendte😅

En gang var det er småkjip venninne som la seg etter han så han skrev noe tull tilbake en periode, før jeg ba han om å kutte ut.. at han kanskje gikk over en strek ved å jatte med.

Det jeg prøver å si er at folk kan ha alle mulige slags grunner til å lagre snaps🙂

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva så? Er det et problem? 

Anonymkode: 253ac...930

Nei ikke noe problem... bare lurer på hvorfor  han gjør det... det er ikke 24 timer lagring men fysisk lagring så vi har samtalen fra vi startet å snakke sammen...

Skrevet
Chailatte skrev (23 timer siden):

Jeg lagrer noen ganger hed et uhell 😅 Men med viktige personer setter jeg alltid chatten på 24 timer. 

Hvordan gjør du det?

Anonymkode: bfcad...bb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvordan gjør du det?

Trykker på tekst og bilde ved et uhell og da lagres det. Skjer hele tiden. Da lagres det i chatten vel og merke, ikke på  kamerarull. 

Skrevet

Lagrer alt på snap, alltid. Ville ikke tolket det som noe spesielt sånn for seg selv:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gjør du det?

Du trykker og holder på personen i kontaktlista, og da kommer det opp en meny. Gå til Mer/Slett chatter. 

Anonymkode: aad8b...5b9

Skrevet

Nå er jeg dame så mulig det er annerledes da, men jeg gjorde det med han jeg fikk følelser for - fordi jeg ikke ville miste noe som helst av det vi hadde delt 

Anonymkode: 6e352...981

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 19.38):

Det er ikke noe å tenke på. Det er sikkert helt greit. Han skal bare onanere senere. Så bare slapp av. Alt er normalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...