Gå til innhold

hva har skjedd med kroppen?

Gjest fast bruker, men ikke nå

Fremhevede innlegg

Gjest fast bruker, men ikke nå
Skrevet

ok... jeg er 21 år gammel.. i heløe mitt liv har jeg hørt "å så tynn du er" "å du har så fin midje og så fine lange slanke ben"

joa jeg digga det!!! men nå er den tid forbi! greit nok jeg lever ikke så sunt, jeg hater rett og slett å trene! har prøvd mange mulige treningsformer flere gangerm varer bare noen uker så gidder jeg rett å slett ikke mer.. det er ingen vits å starte opp noe nytt. kasta bort en del penger der ja.....

glad i mat er jeg også! men klarer å styre meg om jeg må!

nå er saken den, jeg får faen meg ikke på meg buksene mine jeg brukte tildigere i år.... de går så vidt over hoftene men får ikk elukket dem igjen! ikke søren! og hvor frustrerende er ikke det?? vil begynn eå grine!!! jeg veier nok ikke noe særlig mer enn 58 kilo.. magen er jo der, ikke særlig stor, men heller ikke rå tynn lenger.....

men hoftene de er blitt større.. folk rundt meg sier også aty jeg har fått hofter! min mor hevdet det er kvinnelige former!!! joa det er det nok, men ikke i så stor grad da.. det får bena mine tik å se små og tykke ut. det gnisser nmellom låra når jeg går og de kunne vært stramma litt på..... men jeg hater trening da.... litt hjemmetrening på gulvet skal jeg nok klare men vil det egentlig hjelpe..

jeg har i snart 2 uker avstått fra snop og brus og slikt i hverdagene og begrenset meg meget i helga!! men jeg ser ingen forkjsell overhodet!!!!!!! da er det svært deprimerende gitt....

vil bare gråte... tragisk!!!!!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til legen og sjekket hormonbalansen i kroppen.

Skrevet

2 uker er ikke lang tid og lite skjer da om du ikke beveger deg litt også. Det er nå en gang sånn at det er en viktig faktor for å komme seg ned i vekt også. Styrketrening feks er ypperlig for å stramme opp kroppen.

Anbefaler deg å finne en form du kan leve med, fylle opp en mp3 spilelr med masse musikk og sette i gang.

Flink du er til å avstå fra godis da, men hva spiser du ellers på en dag? Og hvor ofte? Har noe å si det også. Skriv det ned så er det lettere å komme med tips.

Og på www.vektklubben.no er det gratis å være medlem og du kan få litt oversikt over det du spiser. Det er viktig å spise nok også. Blir det for lite kalorier så får du ikke noe vektnedgang av det heller.

Skrevet

Kroppen forandrer seg, og sånn er det bare. En gang i tenårene eller tidlig i 20-årene så legger man på seg og får disse kvinnelige formene som du nå har fått. Det er ingenting annet å gjøre enn å akseptere det.

Og du kan faktisk ikke stramme opp ved å ligge på sofaen. Du er nødt til å trene hvis du vil stramme opp, og sånn er det bare.

Skrevet

En voksen person på 58kilo burde vel egentlig ikke slanke seg?

Trene og stramme opp kroppen,samt spise normal sunn kost ja..men jeg ville ikke gått i gang med dietter og slikt? 58 kilo er jo ikke mye, uansett om du er 160cm høy og ihvertfall ikke om du er høyere! Å få større hofter når man kommer i 20årene er jo helt naturlig! Har selv en helt annen kropp nå enn jeg hadde da jeg var 18-19, men er fornøyd med å se ut som en kvinne og ikke som en jente!

Skrevet

Prøv å se for deg en fjortis jente føde et barn... Det høres vondt og trangt ut, sant? Det er derfor hoftene fortsetter å vokse og bli breiere etter fjortissalderen. Om du ikke hadde blitt noe breiere i hoftene etter fjortissalderen, kunne du fått store(livsfarlige i værste fall) problemer når du senere skal føde barn...

Og ang. lårene så er det faktisk helt normalt at lårene for mange jenter gnisser litt mot hverandre når de går. Og da snakker jeg om NORMALE jenter helt ned i 14års alder. Forøvrig er det mange gitter som digger "damelår".

Prøv å se ting på den lyse siden, mennesket er skapt slik av hensikt

Skrevet

Det er normalt å få kvinnelige former, og det ser sikkert ikke blubbete og tungt ut for andre. Ikke med din vekt. Ei venninne av meg la dog på seg en del rundt livet/hoftene da hun brukte p-ring, liknende effekter kan du få med annen hormonprevansjon også. Utover det er det nok bare å spise sunt og å mosjonere som kan hjelpe:)

Gjest fast bruker, ikke nå
Skrevet

jeg er vel i overkant av 170 cm høy.. så nei direkte fet er jeg ikke. men det trengs å strammes opp..

jeg spiser mye, som regel to brødskriver med masjones oppå pålegg, så små knasker jeg noe i mellom, gjerne to brødskiver igjen utpå dagen. så middag, så litt knask igjen også kveldsmat. et glass brus går også ned hver dag

nå har jeg et prosjekt, spiser kun to brødskiver uten smør og majones, så middag. om jeg er sulten imellom går det i frukt,. idag røk jeg litt, er så sulten nå så det blir litt brødmat på meg nå... men ikke brus oig ikke godis.

ja jeg vet at dette kalles kvinnelige former, men så ille? de er kraftige.. skyldes det hoftene at jeg ikke får lukket igjen buksene? det er hvertfall grusomt deprimerende..

gi meg noen gode treningstips da? feks til stuegulvet hjemme....;)

Skrevet

Det er dumt å kutte ut måltider, da setter du ned forbrenningen. Prøv heller å spise sunnere, kroppen trenger mat!

Skrevet

se på iform.nu under øvelser. Der er det masse til stuegulvet.

Og for all det, IKKE hopp over måltider. Spiser du for lite vil kroppen begynne å spare til hungersnød, du vil ikke gå ned noe og heller legge på deg.

Frokost, lunsj, middag og noe til kvelds + 1-2 mellommåltider mellom der. Og kutt brusen, evnt erstatt med farris/lightbrus.

Skrevet

Jeg kjenner følelsen... Mine hofter kom etter at jeg fødte barn da, de dukket ikke opp over natten slik du beskriver. Jeg har selv en trivselsvekt på 56 kg, jeg trives best som tynn. Så jeg skjønner hva du mener. (Skinny fat var det en her på KG så fint kalte det. En utrolig bra beskrivelse for tynn, utrent kropp.) Jeg er heller ikke av den treningsnarkomane typen, så når jeg nå først fant ut at jeg måtte gjøre noe så ble det en pilatesdvd. Har du tenkt på det? Jeg kjøpte min på TV Shop :rodme:, og da kan jeg foreta treningen liggende foran tv. Passer meg fint.

Lykke til! Og du - ikke la det gå så lang tid mellom måltidene. Spis ofte - men sunt. Jeg småspiser Yoplait yoghurt med 0,1% fett. Søtt - men ikke usunt.

Skrevet
jeg er vel i overkant av 170 cm høy.. så nei direkte  fet er jeg ikke. men det trengs å strammes opp..

Over 170 cm og 58 kg lett...

Da er du heller undervektig enn overvektig.

Er du sikker på at det gnisser mellom låra dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...