GĂ„ til innhold

hva har skjedd med kroppen?

Gjest fast bruker, men ikke nÄ

Fremhevede innlegg

Gjest fast bruker, men ikke nÄ
Skrevet

ok... jeg er 21 Är gammel.. i helÞe mitt liv har jeg hÞrt "Ä sÄ tynn du er" "Ä du har sÄ fin midje og sÄ fine lange slanke ben"

joa jeg digga det!!! men nÄ er den tid forbi! greit nok jeg lever ikke sÄ sunt, jeg hater rett og slett Ä trene! har prÞvd mange mulige treningsformer flere gangerm varer bare noen uker sÄ gidder jeg rett Ä slett ikke mer.. det er ingen vits Ä starte opp noe nytt. kasta bort en del penger der ja.....

glad i mat er jeg ogsÄ! men klarer Ä styre meg om jeg mÄ!

nÄ er saken den, jeg fÄr faen meg ikke pÄ meg buksene mine jeg brukte tildigere i Är.... de gÄr sÄ vidt over hoftene men fÄr ikk elukket dem igjen! ikke sÞren! og hvor frustrerende er ikke det?? vil begynn eÄ grine!!! jeg veier nok ikke noe sÊrlig mer enn 58 kilo.. magen er jo der, ikke sÊrlig stor, men heller ikke rÄ tynn lenger.....

men hoftene de er blitt stÞrre.. folk rundt meg sier ogsÄ aty jeg har fÄtt hofter! min mor hevdet det er kvinnelige former!!! joa det er det nok, men ikke i sÄ stor grad da.. det fÄr bena mine tik Ä se smÄ og tykke ut. det gnisser nmellom lÄra nÄr jeg gÄr og de kunne vÊrt stramma litt pÄ..... men jeg hater trening da.... litt hjemmetrening pÄ gulvet skal jeg nok klare men vil det egentlig hjelpe..

jeg har i snart 2 uker avstÄtt fra snop og brus og slikt i hverdagene og begrenset meg meget i helga!! men jeg ser ingen forkjsell overhodet!!!!!!! da er det svÊrt deprimerende gitt....

vil bare grÄte... tragisk!!!!!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til legen og sjekket hormonbalansen i kroppen.

Skrevet

2 uker er ikke lang tid og lite skjer da om du ikke beveger deg litt ogsÄ. Det er nÄ en gang sÄnn at det er en viktig faktor for Ä komme seg ned i vekt ogsÄ. Styrketrening feks er ypperlig for Ä stramme opp kroppen.

Anbefaler deg Ă„ finne en form du kan leve med, fylle opp en mp3 spilelr med masse musikk og sette i gang.

Flink du er til Ä avstÄ fra godis da, men hva spiser du ellers pÄ en dag? Og hvor ofte? Har noe Ä si det ogsÄ. Skriv det ned sÄ er det lettere Ä komme med tips.

Og pÄ www.vektklubben.no er det gratis Ä vÊre medlem og du kan fÄ litt oversikt over det du spiser. Det er viktig Ä spise nok ogsÄ. Blir det for lite kalorier sÄ fÄr du ikke noe vektnedgang av det heller.

Skrevet

Kroppen forandrer seg, og sÄnn er det bare. En gang i tenÄrene eller tidlig i 20-Ärene sÄ legger man pÄ seg og fÄr disse kvinnelige formene som du nÄ har fÄtt. Det er ingenting annet Ä gjÞre enn Ä akseptere det.

Og du kan faktisk ikke stramme opp ved Ä ligge pÄ sofaen. Du er nÞdt til Ä trene hvis du vil stramme opp, og sÄnn er det bare.

Skrevet

En voksen person pÄ 58kilo burde vel egentlig ikke slanke seg?

Trene og stramme opp kroppen,samt spise normal sunn kost ja..men jeg ville ikke gĂ„tt i gang med dietter og slikt? 58 kilo er jo ikke mye, uansett om du er 160cm hĂžy og ihvertfall ikke om du er hĂžyere! Å fĂ„ stĂžrre hofter nĂ„r man kommer i 20Ă„rene er jo helt naturlig! Har selv en helt annen kropp nĂ„ enn jeg hadde da jeg var 18-19, men er fornĂžyd med Ă„ se ut som en kvinne og ikke som en jente!

Skrevet

PrÞv Ä se for deg en fjortis jente fÞde et barn... Det hÞres vondt og trangt ut, sant? Det er derfor hoftene fortsetter Ä vokse og bli breiere etter fjortissalderen. Om du ikke hadde blitt noe breiere i hoftene etter fjortissalderen, kunne du fÄtt store(livsfarlige i vÊrste fall) problemer nÄr du senere skal fÞde barn...

Og ang. lÄrene sÄ er det faktisk helt normalt at lÄrene for mange jenter gnisser litt mot hverandre nÄr de gÄr. Og da snakker jeg om NORMALE jenter helt ned i 14Ärs alder. ForÞvrig er det mange gitter som digger "damelÄr".

PrÞv Ä se ting pÄ den lyse siden, mennesket er skapt slik av hensikt

Skrevet

Det er normalt Ä fÄ kvinnelige former, og det ser sikkert ikke blubbete og tungt ut for andre. Ikke med din vekt. Ei venninne av meg la dog pÄ seg en del rundt livet/hoftene da hun brukte p-ring, liknende effekter kan du fÄ med annen hormonprevansjon ogsÄ. Utover det er det nok bare Ä spise sunt og Ä mosjonere som kan hjelpe:)

Gjest fast bruker, ikke nÄ
Skrevet

jeg er vel i overkant av 170 cm hÞy.. sÄ nei direkte fet er jeg ikke. men det trengs Ä strammes opp..

jeg spiser mye, som regel to brÞdskriver med masjones oppÄ pÄlegg, sÄ smÄ knasker jeg noe i mellom, gjerne to brÞdskiver igjen utpÄ dagen. sÄ middag, sÄ litt knask igjen ogsÄ kveldsmat. et glass brus gÄr ogsÄ ned hver dag

nÄ har jeg et prosjekt, spiser kun to brÞdskiver uten smÞr og majones, sÄ middag. om jeg er sulten imellom gÄr det i frukt,. idag rÞk jeg litt, er sÄ sulten nÄ sÄ det blir litt brÞdmat pÄ meg nÄ... men ikke brus oig ikke godis.

ja jeg vet at dette kalles kvinnelige former, men sÄ ille? de er kraftige.. skyldes det hoftene at jeg ikke fÄr lukket igjen buksene? det er hvertfall grusomt deprimerende..

gi meg noen gode treningstips da? feks til stuegulvet hjemme....;)

Skrevet

Det er dumt Ä kutte ut mÄltider, da setter du ned forbrenningen. PrÞv heller Ä spise sunnere, kroppen trenger mat!

Skrevet

se pÄ iform.nu under Þvelser. Der er det masse til stuegulvet.

Og for all det, IKKE hopp over mÄltider. Spiser du for lite vil kroppen begynne Ä spare til hungersnÞd, du vil ikke gÄ ned noe og heller legge pÄ deg.

Frokost, lunsj, middag og noe til kvelds + 1-2 mellommÄltider mellom der. Og kutt brusen, evnt erstatt med farris/lightbrus.

Skrevet

Jeg kjenner fÞlelsen... Mine hofter kom etter at jeg fÞdte barn da, de dukket ikke opp over natten slik du beskriver. Jeg har selv en trivselsvekt pÄ 56 kg, jeg trives best som tynn. SÄ jeg skjÞnner hva du mener. (Skinny fat var det en her pÄ KG sÄ fint kalte det. En utrolig bra beskrivelse for tynn, utrent kropp.) Jeg er heller ikke av den treningsnarkomane typen, sÄ nÄr jeg nÄ fÞrst fant ut at jeg mÄtte gjÞre noe sÄ ble det en pilatesdvd. Har du tenkt pÄ det? Jeg kjÞpte min pÄ TV Shop :rodme:, og da kan jeg foreta treningen liggende foran tv. Passer meg fint.

Lykke til! Og du - ikke la det gÄ sÄ lang tid mellom mÄltidene. Spis ofte - men sunt. Jeg smÄspiser Yoplait yoghurt med 0,1% fett. SÞtt - men ikke usunt.

Skrevet
jeg er vel i overkant av 170 cm hÞy.. sÄ nei direkte  fet er jeg ikke. men det trengs Ä strammes opp..

Over 170 cm og 58 kg lett...

Da er du heller undervektig enn overvektig.

Er du sikker pÄ at det gnisser mellom lÄra dine?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...