AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Har chattet med en veldig hyggelig fyr over nett et par måneder. Han har vært VELDIG på og oppmerksom. Voksen mann. Vært på en date sammen som også var veldig hyggelig for oss begge. Han avsluttet med å si at han gjerne ville treffe meg igjen og han meldte meg igjen samme kveld etterpå. Nå har det gått ett par uker og han følger ikke opp ang. ny date. Det er akkurat som det snudde litt når jeg uttrykte interesse for han tilbake. Jeg har tekstet til han at jeg ser frem til å treffe han igjen. Nå føler jeg han dabber av .. også på hyppigheten av meldinger. Men han er svært hyggelig når vi har kontakt. Er litt forvirra over intensiteten og alt det fine han har sagt mot å ikke følge opp. Jeg er lei av å hinte og jeg trekker meg nå KRAFTIG tilbake så får han ta kontakt om han vil. Tar ikke initiativ herfra mer og trenger ikke en chattevenn.. Men hva ville dere svart når/dersom han tar kontakt etter en stund.. har det litt på følelsen nemlig, da typisk med hvordan dagen min har vært, hvordan det går osv. Har lyst han skal skjønne at dette ikke er nok for meg men uten å fremstå som sur. Anonymkode: 0d854...319
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Virker som han har mistet interessen, ja. Om du vil gi han en sjanse vil jeg ha foreslått en ny date i helga eller neste uke. Om han sier han ikke kan og ikke kommer med spesifikt datoforslag tilbake ville jeg avsluttet. Anonymkode: 88605...78c 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Takk for til tilbakemelding 😊 Hva ville du skrevet til han da.. om han ikke følger opp? Jeg analyserer for mye.. greit å få innspill fra noen utenfor 😊 Anonymkode: 0d854...319
GrønnNellik68 Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Ja du nevnte på siste date at du vil treffes igjen. Passer det lørdag eller søndag? kun eksempel 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 "det var hyggelig å bli kjent med deg, men dette blir for passivt for meg. Jeg velger derfor å gå videre. Farvel." Anonymkode: f59cb...909 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "det var hyggelig å bli kjent med deg, men dette blir for passivt for meg. Jeg velger derfor å gå videre. Farvel." Anonymkode: f59cb...909 Ja der har du to motparter i hvertfall av eksempler ts 😂
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 Så hvorfor inviterer du han ikke ut?? Anonymkode: 12ce2...e80 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): "det var hyggelig å bli kjent med deg, men dette blir for passivt for meg. Jeg velger derfor å gå videre. Farvel." Anonymkode: f59cb...909 Passiv-aggressivt så det holder 😂 Anonymkode: ccdf4...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #9 Skrevet 12. januar 2022 Helt ærlig så virker han ikke så interessert. Vanligvis så merker man det om det er interesse der, selv om han skulle være litt tilbakeholden. Jeg ville spurt direkte, men på en snill måte Anonymkode: d1d45...6f0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #10 Skrevet 12. januar 2022 Du viser heller ikke så mye interesse når du bare sitter og venter på at han skal invitere deg. Kan du ikke invitere han? Hva stopper deg. Er du så tilbakeholden i alle relasjoner vil du for altid være singel Anonymkode: ee486...bfd 2
Gjest AprilRyan Skrevet 12. januar 2022 #11 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Passiv-aggressivt så det holder 😂 Anonymkode: ccdf4...7b7 Jeg ser ikke nødvendigvis noe galt i å si fra. De fleste hadde vel ikke sagt noe, men det kan sikkert være greit at noen er litt mer direkte med sånne også. Selv hadde jeg vel, om jeg var interessert, prøvd å spørre om han ville møtes igjen. Hadde ikke giddet å vente på at han kanskje tok kontakt. Er man interessert så lar man ikke det gå dager og uker før man plutselig tar kontakt igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #12 Skrevet 12. januar 2022 AprilRyan skrev (44 minutter siden): Jeg ser ikke nødvendigvis noe galt i å si fra. De fleste hadde vel ikke sagt noe, men det kan sikkert være greit at noen er litt mer direkte med sånne også. Selv hadde jeg vel, om jeg var interessert, prøvd å spørre om han ville møtes igjen. Hadde ikke giddet å vente på at han kanskje tok kontakt. Er man interessert så lar man ikke det gå dager og uker før man plutselig tar kontakt igjen. Men i min situasjon har jeg sendt melding først de siste gangene. Han har vært veldig hyggelig, men når jeg avslutter med at jeg håper han kommer inn til byen og treffer meg snart så svarer han uten å følge det opp! Da tenker jeg at jeg ikke kryper mer og legger ballen over på han.. Det var tross alt han som ville treffes igjen .. sa han hvertfall 🙈 Anonymkode: 0d854...319
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #13 Skrevet 12. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Ja der har du to motparter i hvertfall av eksempler ts 😂 😂😂 Anonymkode: 0d854...319
Gjest AprilRyan Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men i min situasjon har jeg sendt melding først de siste gangene. Han har vært veldig hyggelig, men når jeg avslutter med at jeg håper han kommer inn til byen og treffer meg snart så svarer han uten å følge det opp! Da tenker jeg at jeg ikke kryper mer og legger ballen over på han.. Det var tross alt han som ville treffes igjen .. sa han hvertfall 🙈 Anonymkode: 0d854...319 Åja, det høres ikke ut som han er interessert egentlig eller vil holde deg på gress eller noe.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Holdt det ikke med en tråd? 🙄 Anonymkode: 889c3...a98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå