Gå til innhold

Influensasymptomer, negativ hurtigtest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker vanlig influensa, neg. hurtigtest i går og i dag. Men symptomer er det samme som omikron etter det jeg leser om det.(hodepine, rennende nese, slapp) Bare kule'n eller ville dere bestilt time for pcr test? Får ikke svar på koronatelefon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Humas skrev (1 time siden):

Mistenker vanlig influensa, neg. hurtigtest i går og i dag. Men symptomer er det samme som omikron etter det jeg leser om det.(hodepine, rennende nese, slapp) Bare kule'n eller ville dere bestilt time for pcr test? Får ikke svar på koronatelefon.

Omikron er mildere enn en influensa, mer på linje med en forkjølelse. 

Koronatelefonen kommer garantert til å be deg teste deg så bortkastet tid å ringe dit. 

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Hadde bestilt pcr test for å være sikker. Bedre å få svar om det er korona eller ikke enn å gå rundt å ikke vite. Det er jo lite influensa som går enda men så klart kan det være det du har. 

Endret av Warrior
Skrevet
Humas skrev (3 timer siden):

Jeg hadde fire negative hurtigtester, jeg også mistenkte influensa. Tok en PCR-test i går, og i dag fikk jeg påvist Covid-19. Ville tatt en ordentlig test for sikkerhets skyld, de er ganske upålitelige de hurtigtestene… 

• Liker 1
Skrevet

Prøv å teste deg i halsen. Flere som får positiv svar da, enn når de tar testen i nesa.

• Opprett ny...