Ænema Skrevet 12. januar 2022 #21 Skrevet 12. januar 2022 Kate Upton skrev (2 timer siden): Støv samme, pluss 2 døde sukkulenter
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #22 Skrevet 12. januar 2022 Hva med vaser med tørkede strå/blomster i hvis du ikke finner planter som tåler å stå der? Ellers er lysestaker veldig fint, både høye og litt lavere. I min har jeg blomster, må duker/brikker, lysestaker, vaser med strå, bilder i ramme og pyntegjenstander. Anonymkode: 02c7f...c7e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #23 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med vaser med tørkede strå/blomster i hvis du ikke finner planter som tåler å stå der? Ellers er lysestaker veldig fint, både høye og litt lavere. I min har jeg blomster, må duker/brikker, lysestaker, vaser med strå, bilder i ramme og pyntegjenstander. Anonymkode: 02c7f...c7e Duker? Hvor dype vinduskarmer har du egentlig? Anonymkode: a3a87...c13
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #24 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har tre store vinduer i stuen, har lampe, blomster og lysestaker i 😊 Anonymkode: 32735...9e2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #26 Skrevet 15. januar 2022 Mine vinduskarmer er forbeholdt kattene Anonymkode: 821ac...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #27 Skrevet 15. januar 2022 Vi har planter i de fleste. Men i ett vindu har vi en liten, søt lampe og noen fine telysholdere. Anonymkode: 8c3c0...6e5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #28 Skrevet 22. januar 2022 ingenting! det blir uansett bare liggende i veien, hver gang jeg skal åpne eller lukke vinduet... Anonymkode: 1bb8b...7c1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #29 Skrevet 22. januar 2022 En overveldende mengde av grønne planter, blomster og snart småplanter til hagen 😅 Anonymkode: 2eafd...db5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #31 Skrevet 22. januar 2022 Det varierer. I de sørvendte vinduene har vi planter, unntatt der varmepumpa lager for mye trekk. Det vinduet har en liten duk og noen pyntegjenstander. I de mot nord har vi stort sett ingenting, men de er fine for et barn som vil sitte og se på bilene. I kjøkkenvinduet har vi en lav gardin, og ofte en fyrstikkeske. På soverommet til yngste ligger noen smokker. Yngste har sluttet å bruke dem, men synes det er trygt at de ligger på plassen sin i tilfelle behovet oppstår. Vi planlegger å donere dem til smokketrollet til våren. Anonymkode: 5c40d...5c7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #32 Skrevet 22. januar 2022 Potteplanter, pynteting og bilder. Men aldri overfylt! Men nå skal det snart bli fullt av oppalsplanter en stund . Anonymkode: 086ba...564
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #33 Skrevet 22. januar 2022 Lamper, blomster, pynteting, katter både med og uten pels og pust. Anonymkode: 4bda9...a74
Taluno Skrevet 22. januar 2022 #34 Skrevet 22. januar 2022 Har hardføre grønne planter i kjøkken og stuevindu. I stuevindu har jeg også noen batteridrevne kubelys, og varierende antall katt 😂 Om det er stygt med mange små pynteting? Det kommer an på øyet som ser, og hvordan pynt det er og resten av stilen. Er alt minimalistisk utenom vindu med masse nips så ser det fort rotete ut. På samme måte som en tom karm vil de nettopp tom ut om det er mye nips ellers. Men det er du som skal bo der, og du må bestemme selv om du synes det er fint eller stygt. Pynt og dekorer etter DIN smak.
flusa Skrevet 22. januar 2022 #35 Skrevet 22. januar 2022 Gardiner,grønne planter(både ekte og kunstige),pynteting som hjerter,lysestaker figurer. Har også lampe hengende i vinduet☺ Syns det er koselig med dilldall,og har mye av det i vinduene,sidem vi har store vinduer både i stue og kjøkken. Blir mere koselig med ting der,enn å ha det helt åpent,sånn at naboene kan se rett inn..
AnonymFrk1 Skrevet 22. januar 2022 #36 Skrevet 22. januar 2022 Vi har ikke mye i vinduskarmene. I stua har vi en telysholder og to små krukker som er samlet på ett sted. Jeg liker ikke at det står noe utover hele karmen, jeg samler ting sammen i grupper.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #37 Skrevet 22. januar 2022 I stua har vi en lampe og et duftlys. På barnerommet har vi bøkene til mini og en lampe (som bokstøtte). Vinduskarmen på kjøkkenet funker som en forlengelse av kjøkkenbenken, så der står det skåler med f.eks. hvitløk og egg. På soverommet har vi ingenting i vinduskarmen akkurat nå. Anonymkode: 48891...226
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #38 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 12.42): Trenger inspirasjon her, synes det er så sterilt og lite hjemmekoselig i stuen min. Før jul ble plantene flyttet fra vinduskarmene fordi vinduene trekker, så det er ikke et alternativ. Hva har du i vinduskarmene dine? Er det stygt med mange små pynteting? Anonymkode: f75df...f57 om det er stygt med mane små pynteting? det kommer jo helt an på pyntetingene, og hvordan du grupperer dem. Jeg er svakt for vintage vaser i glass i mørkegrønt og gyllenbrune toner, som blir veldig fint i vinduet når lyset treffer. Setter tingene i grupper på tre med ulik størrelse, farge og form. Anonymkode: 0c18d...fb6
GammelKaktus Skrevet 22. januar 2022 #39 Skrevet 22. januar 2022 Har noen blomster som er nær døden, lamper og noe pynt. Åpner kun de vinduene når jeg skal vaske de, når vi lufter så tar vi terrassedøra.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #40 Skrevet 22. januar 2022 I vinduskarmene i stua har jeg orkideer og grønne planter og hengende lamper. I vinduskarmen på kjøkkenet har jeg to sukkulenter og en "kulelampe" https://www.ikea.com/no/no/p/fado-bordlampe-hvit-40455437/ Anonymkode: 7d5eb...a70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå