AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Skrevet 12. januar 2022 Hei, jeg har lenge hat en slags kul under armen. Det er på en måtte en lit unaturlig plassert valke under den ene armen min mens den andre armen min er helt rett det samme stedet. «Kulen» er helt myk, men jeg kan kjenne at det er «mer» der når jeg klemmer. Jeg oppdaget det for 3 måneder siden og tenkte jeg var lit hoven eller noe men det har fremdeles ikke forsvunnet. Jeg vurderer å spørre legen om den, men så vet jeg ikke om jeg er hysterisk? Det kan jo være det bare er fett som har lagt seg et veldig rart sted også, da blir det jo veldig flaut å be legen undersøke. Er det noen her som har erfaringer med kuller? Å kan svare på om det høres ut som noe som bør undersøkes? Anonymkode: 65f03...633
Eremitten Skrevet 12. januar 2022 #2 Skrevet 12. januar 2022 Gå til legen. Umulig å si noe mer ut ifra det du skriver, det kan jo være alt fra en lymfekjertel til fettkul til noe helt annet. Uansett om det er ufarlig eller ikke er så er det ikke bra å gå og være bekymret uten å få det undersøkt.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 Ingen lege avskriver sine pasienter som hysteriske. Bestill tid hos fastlegen. De setter av 10-15.min per pasient. Klart legen forstår du gjerne vil konsultere hen om dette og synes ikke det er urimelig å bruke disse minuttene på deg. Anonymkode: 16e40...0a9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har en slik kul, gikk til legen og ble henvist til mammografi rimelig kjapt. Det viste seg å være brystvev og ifølge legen helt normalt. Anonymkode: c6b03...6e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå