Gå til innhold

Slippe ut katten i ekstremværet Gyda?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere sluppet ut katten til tross for uværet? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 95e11...46d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slipper ikke ut min i dag. Hun er stort sett inne uansett, bruker å lufte seg en liten tur bare. Tror ikke katter har noe veldig glede av å være ute i ekstremvær, i tillegg til at vi slipper å bekymre oss.

Anonymkode: 9d5c2...167

Skrevet

Jeg slipper ut, men katten kommer raskt inn igjen. Går aller nødigst ut for å gå på do i ruskevær.

Synes det er viktig at katten får erfare flere typer vær, og katyer flest er smarte og skjønner at de bør holde seg mest mulig inne.

Anonymkode: 630c3...745

• Liker 1
Skrevet

Vi har innekatter, men i dag vil de ikke ut i utegården sin og vi eiere gidder ikke å å ut med de i bånd. Så da får de bare være 100% innekatter noen dager. Det overlever de nok.

Anonymkode: 07071...781

Gjest AprilRyan
Skrevet

Min får gå ut, men tror ikke at det har truffet så hardt her jeg bor. Han liker å gå ut i all slags vær, utenom når det blir for kaldt, men han er ikke så lenge ute. 

Skrevet

Katta ville ut hoveddøra (har egen luke på andre siden av huset). Jeg åpna døra for henne, hun snudde tvert 😂

Anonymkode: cda4e...7c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har dere sluppet ut katten til tross for uværet? Hvorfor/hvorfor ikke?

Kommer vel an på om du liker katten din eller ikke 🙂

Anonymkode: f3f01...a57

Skrevet

Ville holdt katta inne, i tilfelle den tusler på langtur mens det er rolig en stund for så å måtte ta dekning når det tar seg opp igjen...

Anonymkode: eaf42...9ca

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på katten. Katten til foreldrene mine kommer inn igjen etter maks ett minutt på slike dager. Hun blir masete og sur hvis hun ikke får se hvordan været er, så de slipper henne ut  🙂 

Anonymkode: d15a4...cdc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville holdt katta inne, i tilfelle den tusler på langtur mens det er rolig en stund for så å måtte ta dekning når det tar seg opp igjen...

Anonymkode: eaf42...9ca

Har heldigvis gps til han, så å finne katta er ikke noe problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...