Gå til innhold

Komplimenter på puppene

Fremhevede innlegg

Skrevet
lurven skrev (34 minutter siden):

Fordi normale folk har et filter når de er edru

Du har tydeligvis ikke vært online like lenge som meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SlemUlv skrev (10 timer siden):

SlemUlv skrev (10 timer siden):

Åå trodde det var i virkeligheten, online har jo folk mindre filter enn i virkeligheten, og jeg har nok vært online minst like lenge som deg.

Men har ikke for vane å legge ut bilder av meg selv online, og når jeg gjør det er det svært sjelden at noen kommenterer kroppen min😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er mann, og kommenterer veldig ofte puppene til damer... Mest på nettet. Tinder, Happn, Instagram...

En del synes jeg er en gris, men jeg sier jo bare hyggelige ting...

Er det ikke lov å være kåt lengre??

Anonymkode: 89b2f...928

Da er sikkert du en av de jeg blokkerte! 

Anonymkode: f83d5...05b

Skrevet

At de var så utrolig fine og naturlig faste. Helt annerledes enn de derre falske bimbodamene som går rundt med silikon.

Jeg har silikon :ler:

Anonymkode: a8077...703

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg får ofte en sædladning på puppene, tar det som et kompliment 😁

Anonymkode: 23289...f00

Bra du tar det som et kompliment- jeg hadde kun tatt det (følt det)som en "madrass" det var fint  å få tømme seg på! Gikk han bare rett etterpå, så håper jeg han i det minste har betalt meg.. 😒😝

Skrevet
lurven skrev (24 minutter siden):

Åå trodde det var i virkeligheten, online har jo folk mindre filter enn i virkeligheten, og jeg har nok vært online minst like lenge som deg.

Men har ikke for vane å legge ut bilder av meg selv online, og når jeg gjør det er det svært sjelden at noen kommenterer kroppen min😁

Jeg får kommentarer på puppene på bilder jeg legger ut på fb 😝 

Og I rl, men de verste er på fb eller insta. 

Skrevet
SlemUlv skrev (12 minutter siden):

Jeg får kommentarer på puppene på bilder jeg legger ut på fb 😝 

Og I rl, men de verste er på fb eller insta. 

Da regner jeg med at du har store pupper eller noe slikt, men det må da være lov uten at folk skal kommentere på de.

Et tips er å ta alle bilder med ryggen til, eventuelt bare bilde av ansiktet eller beina

Skrevet

At mine har perfekt størrelse.

(Hva nå det enn betyr <_< )

Skrevet
Peanut skrev (4 timer siden):

At mine har perfekt størrelse.

(Hva nå det enn betyr <_< )

kanskje at hånden akkurat klarer å holde dem fast med et godt grep.

Anonymkode: eb703...7f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bra du tar det som et kompliment- jeg hadde kun tatt det (følt det)som en "madrass" det var fint  å få tømme seg på! Gikk han bare rett etterpå, så håper jeg han i det minste har betalt meg.. 😒😝

For meg er det bare supertennende når han spruter på meg, på puppene eller i ansiktet. Trenger ikke betalt.

Anonymkode: 23289...f00

Skrevet
Mysticgirl skrev (På 1/12/2022 den 11.00):

At de er så fine og runde, perfekte.   Kjæresten er helt vill etter dem og det er det største komplimentet jeg kan få 🥰

Det er jo fantastisk. 

Anonymkode: eb703...7f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 10.04):

Beste jeg har fått var: "jeg vet hvordan voksne pupper ser ut, og du har fine mammapupper" 🤩

Anonymkode: 9712e...c4a

Åhh, mammapupper er det fineste som er 😃 uansett hvordan de ser ut, store eller små 🤩

Jeg sier som damer, det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker de 😀

• Liker 1
Skrevet
lurven skrev (På 12.1.2022 den 23.58):

Da regner jeg med at du har store pupper eller noe slikt, men det må da være lov uten at folk skal kommentere på de.

Et tips er å ta alle bilder med ryggen til, eventuelt bare bilde av ansiktet eller beina

Nope, de er ikke veldig store. 

Og nei, jeg har somregel ikke mye utringning heller. Eller veldig tettsittende klær, eller hva annen undskuldning folk måtte ha, for å gi meg skylden for uønsket oppmerksomhet fra folk. 

Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Nope, de er ikke veldig store. 

Og nei, jeg har somregel ikke mye utringning heller. Eller veldig tettsittende klær, eller hva annen undskuldning folk måtte ha, for å gi meg skylden for uønsket oppmerksomhet fra folk. 

🤔 da er det et mysterium altså.

Men jeg prøvde ikke å gi deg skylden altså.

Skrevet
lurven skrev (3 minutter siden):

🤔 da er det et mysterium altså.

Men jeg prøvde ikke å gi deg skylden altså.

Grunnen er enkel, enkelte menn er kreeps 

Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Grunnen er enkel, enkelte menn er kreeps 

Ja det er sant, men det gjelder ikke alle, og noen klarer å skjule det bedre enn andre også

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2022 den 23.20):

Da er sikkert du en av de jeg blokkerte! 

Garantert...

Anonymkode: 89b2f...928

Skrevet

Jeg har alltid hatt et dårlig forhold til mine egne fordi de er store og slappe selv for at jeg er veldig ung og ikke har hatt noen barn. Sånne hengpuppe vitser går hardt inn på meg. Pupper kommer jo i alle størrelser og fasonger men du hører jo ikke generelt om yngre mennesker med store hengpupper og du ser det vell også sjeldent sånn i media osv. Er ofte en negativ ting å være alt annet enn fast or fin 😅

Heldigvis har jeg en samboer som får meg til å føle meg bra. Han er det først av alle jeg har vært sammen med som jeg ikke på en eller annen måte har følt at jeg burde gjemme den delen av meg for. Hadde det ikke vært for han hadd nok mine pupper aaaldri fått noe form for kjærlighet. 

Så det beste komplimentene er når han forteller meg hva han liker med dem og at han veldig gjerne vil kose med dem ❤️

Anonymkode: fdbbc...873

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...