AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Hvordan opplever du at de lever med sykdommen. Er de preget? Anonymkode: c75fd...20d
Blueberrymuffin Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Voldsomt mye diabetes på forumet her i kveld. Er vel tredje diabetestråden på kort tid 😌 Bestekompisen min har type 1, merker at han kan virke litt irritert, sliten, sur når blodsukkeret er ute å kjøre. Tydeligvis er jeg helt lik selv, ifølge familie og venner, når mitt blodsukker er ute å kjører. Selv merker jeg ikke at jeg er irritert, sliten, sur Men både jeg, og de jeg kjenner med diabetes lever helt normalt (værtfall oss med type 1). Må bare passe på blodsukkeret, måle, sjekke, ta insulin til alt vi spiser og drikker, men blir ettervært like vanlig som å pusse tenna. Utenom det så lever vi ganske normalt og vanlig. Folk med diabetes er som alle andre, er ikke så veldig spennende egentlig 😅
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #4 Skrevet 12. januar 2022 Samboeren min!! Type to diabetes, dårlig regulert,lever i fornektelse og spøker bort sykdommen, dropper medisin og spiser godteri. Blir sur når jeg sier noe på det. nå har h*n tegn på organsvikt og klarer ikke stå i jobb. Er så lei!!!! Ja det er slitsomt å leve med en sånn sykdom, men det er slitsomt for oss rundt også. Ender vel opp med en blind og lam kjæreste! Anonymkode: 8920e...967
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5 Skrevet 12. januar 2022 Min mormor har hatt diabetes i 45 år. Type 2 egentlig, men insulinkrevende, hun produserer vel ikke stort selv. Hun er ganske nøye og måler ofte så har nokså god kontroll tror jeg. Hun har likevel en del senskader, blant annet har hun hatt flere hjerteinfarkt. Anonymkode: a7195...5cb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har, type to🤷🏽♀️ Anonymkode: ca37c...645
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå