Gå til innhold

"Tegn" i panna

Fremhevede innlegg

Skrevet

I rekken av merkelige spørsmål... Men la gå, og kanskje først og fremst til dere som "ser": Jeg har alltid hatt fin hud uten kviser, selv i puberteten, men gjennom livet har jeg med jevne mellomrom fått en slags rar kvise i panna, nøyaktig midtsentrert mellom øynene, ja, jeg har målt, og på samme sted hver gang. Det har skjedd kanskje 6-8 ganger gjennom hele livet, og nå er jeg over 40 år. Jeg aner et mønster der denne "kvisa" oppstår på spesielle tidspunkt i livet, men klarer ikke helt å tidsfeste det. Noen som vil si noe om dette, utenom hudpleiere? 🙃

Anonymkode: d2ea2...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tilfeldig. 

Har også hatt samme kviselignende før. Kjenner også andre som har hatt det.

Skrevet

Det er tilfeldig. Noen kviser som er av typen som utvikler seg dypt i huden, popper opp gjerne flere ganger akkurat på samme sted. Det er noe dypere i huden som ''verker'' og får dem til å bluse opp. De er også veldig vonde og som regel vanskelige å bli kvitt. Sånt fikses hos lege som kutter og renser stedet slik at de ikke oppstår mer.

Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke er en synsk person som sier at du er utvalgt av Gud, men dette er helt vanlig.

I stedet for å spørre noen skrullete "klarsynte", så spør en hudlege eller hudpleier. 

Eller just google it - jeg fikke 84,5 millioner resultater på "acne in same spot", der får du opp side på side med spørsmålet og svar på hvorfor kviser dukker opp på eksakt samme sted om igjen og om igjen over år.

Beklager at svaret ikke var mer spennende enn at du har en liten cystisk/underjordisk akne på gang.

Anonymkode: b3a0a...0e9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...