AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Fysisk: er veldig tiltrukket av høye menn, helst fra 185 cm og opp men er ingen dealbreaker om andre ting stemmer. Jeg er glad i menn som har stor kroppsbygning, gjør ingenting med noen kilo for mye. Ikke glad i super veltrent V fasong, det er heller en turnoff. Liker mørke menn spesielt med spretne rumper og gjerne store hender. Personlighet: Rolige, selvsikre menn som ikke er arrogante eller har behov for å hevde seg selv. Utdannelse spiller ingen rolle men liker ambisjoner. Anonymkode: a0ee2...2ad 2
Rogadame Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Tja.. Jeg er 42 år og er gift med en mørkhåret mann med blå øyne , 1.80 høy og slank ( type atletisk/ senesterk " løper" kropp) Om jeg sikler på en filmstjerne o.l er han typisk ubarbert, muskuløs, hårete brystkasse og som oftes mørkhåret. Mine exer har vært mellom 169 høye og 1.90 høye. Både mørke, blonde og skallet. Vekten har vært mellom veldig tynn , muskuløs til lettere overvektig. Så vil si jeg ikke har en spesifikk type , går etter personligheten jeg . ( intelligens, humor og kjemi) 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Utseendet: hårete kropp, da spesielt mage og brystkasse. Store hender, brede skuldre. Dypt og intenst blikk, sjarmerende smil. Tatoveringer og tøff stil. Veltrent. Maskulint utseende. Personlighet: utskudd i samfunnet, småkriminell, slem på utsiden men snill og varm på innsiden, morsom, åpen til sinns, noe problematisk og ustabil. ❤️❤️❤️ gir meg akkurat det jeg trenger. Deilig sex og spenning. Anonymkode: addc2...fd2 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Faller utelukkende for menn med kvikk hjerne og varmt hjerte. Anonymkode: b4430...f0c 11
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 En mann med puls. Anonymkode: f61c2...c16 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 Liker menn som er empatiske og omsorgsfulle. Ha humor og være kosete. Gjerne kraftige og noen ekstra kilo. Bør trene og holde seg i form. Høyde er ikke alt, men det er et pluss hvis han er høyere enn meg. Utover det bør han ha god sosial kompetanse og være hyggelig og blid. Anonymkode: 93494...908 5
Chailatte Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Har falt for forskjellige typer menn utseendemessig i løpet av livet, fra en blond, spinkel kar på 168, til en mørkhåret, slank mann på 196, til en rødhåret, blek og fregnete fyr på 190 - og ulike typer imellom der. Fellesnevneren har vært sterk kjemi. Men hvis jeg er på tinder, eller kikker litt ekstra på en mann på gata, er han gjerne 180+, tynn/slank og mørkhåret. Men vil si det egentlig er litt tilfeldig at typen min nå passer inn i denne kategorien, for som sagt, utseende har stått i både andre og tredje rekke når kjemien har klaffet, da blir de automatisk kjekke uansett. Personlighetsmessig har jeg noen kriterier, og det er humor, trygg på seg selv, empatisk og pratsom. Har alltid likt pratsomme typer, for jeg er pratsom selv. Kan ikke ha en mutt og stille en. Typen og jeg kan sitte å skravle til langt på natta og glemme og legge oss før det er altfor sent selv om vi skal tidlig opp, tiden bare flyr sammen med han og alt er så effortless 🥰 Endret 11. januar 2022 av Chailatte 4
Tone83 Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 Er blitt så gammel at det er en god dose sjarme og en ertende tone med glimt i øyet som er tingen 😁utseende er oppskrytt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 Litt sånn bamse, tykk men ikkje helsefarlig overvektig. Rolige snille balanserte menn som ikkje liker å stikke seg veldig ut i sosiale situasjonar. Heilt motsatt av stereotypien at kvinner bare liker drittsekker. Kvifor i heiane skal eg bruka tid på ein drittsekk, så slitsomt.. Store hender er ganske hot. Anonymkode: a44dd...425 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 Jeg er ekstra svak for brune øyne, men ellers har jeg ikke så mange utseendemessige faktorer jeg vektlegger😉 Anonymkode: 6c4f9...f08 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 Skjegg, normalvektig, god hygiene. Anonymkode: 74e19...80b 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 Gjerne 1,90 høy, blond eller rødblond, høy vekt, livsglad, har humor, høflig, snill, har drive, robust, blå øyne, sjarm. Han må være intelligent og faktisk like å flørte med meg og snakke med meg. En fordel om han er ganske erotisk orientert, uten å være vulgær. Lukter nydelig. Ikke skjegg, tatoveringer eller six pack. Ikke forvokst guttunge som kjører MC og lever som ungkar i 50-års alderen. TROFAST! Anonymkode: f1e20...0dd 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 Jeg er litt all over the place når det kommer til utseende. Helt til sist eks har alle jeg vært sammen med og han jeg fikk barn med vært over 1.90 og relativt hengslete. Brede skuldre. Ikke klassisk kjekk som mange går for, men mer et glimt i øyet. jeg liker at mannen er høyere enn meg men ikke et must. Har datet de som er like høye og. det som er viktigst er at man kan ha givende samtaler og gode diskusjoner. En som er omsorgsfull, tvers igjennom god. Har også funnet ut at det er viktig at vi ha lik sexlyst, er kosen, liker nærhet osv da det er viktig for meg. Anonymkode: 3d8d3...cf0 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #15 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er litt all over the place når det kommer til utseende. Helt til sist eks har alle jeg vært sammen med og han jeg fikk barn med vært over 1.90 og relativt hengslete. Brede skuldre. Ikke klassisk kjekk som mange går for, men mer et glimt i øyet. jeg liker at mannen er høyere enn meg men ikke et must. Har datet de som er like høye og. det som er viktigst er at man kan ha givende samtaler og gode diskusjoner. En som er omsorgsfull, tvers igjennom god. Har også funnet ut at det er viktig at vi ha lik sexlyst, er kosen, liker nærhet osv da det er viktig for meg. Anonymkode: 3d8d3...cf0 Glemte å si at det jeg ser mer på enn høyde f.eks er hender og tenner. Tenker på at han skal ta på meg og kysse meg. Det har noe å si. Høres sikkert helt tullete ut Anonymkode: 3d8d3...cf0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #16 Skrevet 11. januar 2022 Slank, men med litt muskler. Mørkt hår, bleik og uten mye hår på kroppen. Pene øyne. En fyr med litt initiativ, som man kan føre interessante samtaler med. Han bør ha noen sammenfallende interesser som meg. Og selvfølgelig ha alt på stell. Ikke uhygenisk eller på luksusfellen. Anonymkode: d083c...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 Høyde 173-190 cm hår blondt (og må ha litt hår, ikke skallet) øyne blå skjegg Ikke for dominant/dominerende (har vært gift m en narcissist, orker ikke mer sånnt) Snill, rolig og omgjengelig fyr m godt humør å glimt i øyet. Må like å være ute samt holde seg i form (men ønsker ikke en utpreget treningsfyr) og gjerne ha litt felles interesser. Anonymkode: b228b...723 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 Fint om han er høyere enn meg (180 cm), brede skuldre/trent, og pene armer gjør meg helt 😮💨 Og glimt i øyet, brune øyne er en absolutt favoritt 😍 Men alt i alt er kjemi oss i mellom mest avgjørende, sammen med felles interesser og noenlunde like verdier ☺️ Har tydelig endret smak ettersom jeg har blitt mer voksen 🙊 Anonymkode: bbdde...34b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fint om han er høyere enn meg (180 cm), brede skuldre/trent, og pene armer gjør meg helt 😮💨 Og glimt i øyet, brune øyne er en absolutt favoritt 😍 Men alt i alt er kjemi oss i mellom mest avgjørende, sammen med felles interesser og noenlunde like verdier ☺️ Har tydelig endret smak ettersom jeg har blitt mer voksen 🙊 Anonymkode: bbdde...34b Hva i all verden er pene armer? Anonymkode: c399a...a90
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #20 Skrevet 11. januar 2022 Det var visst nå jeg skulle si "høy, mørk og kjekk" . Men sånn er det ikke i det virkelige liv. Jeg faller som regel for de som ikke er så veldig høye - type 170 - 175. Ingen spesielle preferanser med tanke på hår- eller øyenfarge, men gjerne litt markerte ansiktstrekk og pent smil. Pene hender er et pluss. Det skader heller ikke om han har et (velstelt) skjegg. Vektmessig - ikke for mye og ikke for lite. Jeg tiltrekkes ikke av menn som er svært tynne eller svært tykke, men ingen fare om det er noen kg ekstra i forhold til såkalt idealvekt. Humoristisk sans og intelligens er et must, dessuten må han være snill uten å bli selvutslettende. Selvtilliten må være der, men uten at han føler for å hevde seg (på andres bekostning). Og siden jeg er den jeg er så gjør det heller ingenting om han liker å lage mat for det er ikke jeg flink til. Anonymkode: 9c7bd...063 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå