Gå til innhold

Trekant med to menn og en dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann eller dame, ville du vært med på det? 🤔 

Du trenger ikke si "Nei, jeg er driiiiitforelska i partner". Lat som du ikke har partner da, ville du prøvd?

Anonymkode: 2ee40...62c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd ut trekanter av begge varianter når jeg var ung og sprek. Min favoritt var uten tvil to menn og ei dame, forutsatt at dama var åpen for å ta den i alle hull. 

Svært lite som kan sammenlignes med å kjenne kuken til den andre i det andre hullet samtidig som kvinnen er helt i transe av kåthet. 

Anonymkode: 26401...bf7

• Liker 7
Skrevet

Min drøm er to menn. Det kommer nok aldri til å skje 🥲

K 26

Anonymkode: cfea5...d96

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mann eller dame, ville du vært med på det? 🤔 

Du trenger ikke si "Nei, jeg er driiiiitforelska i partner". Lat som du ikke har partner da, ville du prøvd?

2 kvinner ❤️ , kvinne selv. eller en mann og en dame

Anonymkode: 94d37...b42

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hvis mannen møtte opp med en ekstra hadde jeg stilt opp på sekundet jeg😅

Skrevet

Mann her. 
Ja, jeg hadde blitt med lett. Kunne faktisk lett hatt med samboer på det om hun ville

Anonymkode: 13542...248

Skrevet
Elder Millennial skrev (2 minutter siden):

Så det hadde ikke betydd så mye hvem han stilte opp med?

Anonymkode: c0fac...cb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Min drøm er to menn. Det kommer nok aldri til å skje 🥲

K 26

Anonymkode: cfea5...d96

Hvorfor ikke? Det er nok mange menn som hadde vært villig. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så det hadde ikke betydd så mye hvem han stilte opp med?

Tror han kjenner meg godt nok til å ikke finne en tilfeldig person rekende på gata. 

Har aldri blitt overrasket med en tilfeldig ekstra person så kan ikke si det med absolutt sikkerhet, men tanken er hvertfall spennende om ikke annet☺️

Skrevet
Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

Tror han kjenner meg godt nok til å ikke finne en tilfeldig person rekende på gata. 

Har aldri blitt overrasket med en tilfeldig ekstra person så kan ikke si det med absolutt sikkerhet, men tanken er hvertfall spennende om ikke annet☺️

Så du har blitt overraska med en ikke tilfedig ekstra person😅

Skrevet

2 damer. Fordi jeg ikke er homo.

Og fordi jeg ikke liker å gni køllene mot hverandre som skrevet av han over her.

Hadde en slags trekant med to fulle jenter engang. De klinte og dro i snoppen min men etter at jeg hadde stempla den ene ferdig ville ikke den andre noe mer. 'Du har jo fått av anette allerede' sa hun bare da jeg ville rulle av og på henholdsvis. Jaja. 

Anonymkode: 27474...474

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er dette partner og jeg sammen fantaserer om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og fordi jeg ikke liker å gni køllene mot hverandre som skrevet av han over her.

Hadde en slags trekant med to fulle jenter engang. De klinte og dro i snoppen min men etter at jeg hadde stempla den ene ferdig ville ikke den andre noe mer. 'Du har jo fått av anette allerede' sa hun bare da jeg ville rulle av og på henholdsvis. Jaja. 

Kanskje hun ikke ville ha sex med en drittsekk.

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig. Får kjørt dama skikkelig da, spesielt om man orker et par omganger hver.

• Liker 1
Skrevet
Elder Millennial skrev (48 minutter siden):

Hva hadde skjedd hvis du stilte opp med en ekstra mann?

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva hadde skjedd hvis du stilte opp med en ekstra mann?

Det vet jeg ikke, men jeg tviler sterkt på det hadde blitt god stemning i leiren om det ikke var avklart på forhånd😅 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så du har blitt overraska med en ikke tilfedig ekstra person😅

Har hatt trekant, men det var ikke en overraskelses fest😅mer en tilfeldig greie fordi anledningen bød seg. 

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt med på trekant med en annen mann.

Hadde heller ikke blitt med på trekant med to damer, det holder og skuffe en dame i senga.

Skrevet

Trekant med to damer hvor kjemi å tenning og eventyrlyst er tilstede er magisk og er utrolig for egoet. Trekant med fruen og en mann til er en utrolig opplevelse hvis damen er totalt til stede og har virkelig lyst og tenning. Da er det en utrolig opplevelse. Å se en dame så tent, kåt og lysten. Begge deler er fantastisk men jeg syns det er noe eget med en kvinne som nyter to menn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

2 menn fordi jeg ikke er lesbe!  MEN heller ikke intr og ha kuk i hvert hull! 🤮

Anonymkode: ccd57...9e7

• Liker 2
Skrevet

Hadde LETT hatt sex med to menn samtidig, det er min store sexfantasi. 

men det får bli med fantasien, er gift med en mann som er ganske sjalu av seg, så han hadde nok ikke synes det var like moro. Og det må jo være noe som hadde vært kjekt for oss begge :)

Anonymkode: 7eb69...814

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...