Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om denne daten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er ikke åpenlyst seksuell av seg. Litt introvert. Men han sier han gar lyst å smake på meg, spise meg. Nevnt i flere settinger at jeg hadde vært god å smake litt på😋 For eks, du ville smakt bedre enn den der. Er han innpå en slik tanker egentlig? Eller er det seksuelt betont? Bare lurer.. 

Anonymkode: abd7c...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er neppe kannibal, hvis det er det du frykter. Har dere ligget sammen?  Noen er jo bare kleine og uvante rundt seksuell prat.

Anonymkode: 3a464...ef3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er neppe kannibal, hvis det er det du frykter. Har dere ligget sammen?  Noen er jo bare kleine og uvante rundt seksuell prat.

:laugh: litt det jeg tenkte på... Neida, men det er kanskje hans tenning? Han viser jo ikke at han er lysten på meg, men når han kommer med det etter han har sett et bilde av meg, begynner man å lure. Ikke hatt sex med han nei. 

Skrevet

Æsj

Anonymkode: bd4f1...7cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj

Anonymkode: bd4f1...7cd

Enig, bare æsj. Fyren er tilbakestående relasjonsmessig, men har lyst på et ligg. 

Ikke noe mer å lure på. 

Anonymkode: 4aa24...dc4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Fyren er tilbakestående relasjonsmessig

Eller uerfaren, som de fleste andre kaller det. 

Noen må jo tørre å slippe fyren til, hvis han skal få utviklet seg. Bare de ytterst få har det i ord og handling fra grunnen av.  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er ikke åpenlyst seksuell av seg. Litt introvert. Men han sier han gar lyst å smake på meg, spise meg. Nevnt i flere settinger at jeg hadde vært god å smake litt på😋 For eks, du ville smakt bedre enn den der. Er han innpå en slik tanker egentlig? Eller er det seksuelt betont? Bare lurer.. 

Hvor lenge har dere datet? 

Anonymkode: 83d42...b4d

Skrevet

Om det er det eneste kleine, hva så..? Bli mer kjent med han.

Anonymkode: d478a...df4

Skrevet

Ja, altså jeg har bare latt merke til at han er litt på biting når han ser meg. Foreks, jeg blir sulten av å se deg. med et smil! Aldri truffet han. Vet hvem han er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Æsj!

Anonymkode: d8fba...68b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Æsj!

Anonymkode: d8fba...68b

Men hva vil han? 

😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hva vil han? 

😅

Enten er han fullstendig uerfaren og tror kvinner liker å høre sånt, ellers så er det akkurat det han tenker på ang deg, altså sex. Jeg ville sagt fra at å si sånt faktiks ikke er ok eller passende på noen måte, og spurt rett ut hva han egentlig er ute etter.

Er dere veldig unge?

Anonymkode: 85064...300

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enten er han fullstendig uerfaren og tror kvinner liker å høre sånt, ellers så er det akkurat det han tenker på ang deg, altså sex. Jeg ville sagt fra at å si sånt faktiks ikke er ok eller passende på noen måte, og spurt rett ut hva han egentlig er ute etter.

Er dere veldig unge?

Ikke veldige unge nei. 34. 

Men noen har jo en slags fetisj, kan det være det? 

Skrevet

Uten kontekst er det jo umulig å si om dette er uskyldig flørting som i «du ville smakt bedre enn den» (fordi du er så søt og god) eller om det er «jeg vil smake på deg» (jeg vil slikke deg, eat you) 

Anonymkode: f6ace...185

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 15.40):

Enig, bare æsj. Fyren er tilbakestående relasjonsmessig, men har lyst på et ligg. 

Ikke noe mer å lure på. 

Anonymkode: 4aa24...dc4

Trenger ikke være tilbakestående. Han tenner vel på det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Uten kontekst er det jo umulig å si om dette er uskyldig flørting som i «du ville smakt bedre enn den» (fordi du er så søt og god) eller om det er «jeg vil smake på deg» (jeg vil slikke deg, eat you) 

Anonymkode: f6ace...185

Litt begge deler?;) han vil ha bilde av meg hele tiden. 

Skrevet

"Eat pussy" kommer det vel fra. En mann som prater sex, dvs som alle andre menn på planeten 😛

Anonymkode: 9dc13...561

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Eat pussy" kommer det vel fra. En mann som prater sex, dvs som alle andre menn på planeten 😛

Anonymkode: 9dc13...561

Så han vil smake på meg nedentil? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så han vil smake på meg nedentil? 

Hvis du lurer så fælt på dette så spør han da vel! Dere er 34 år, ikke 14! Kun han vet helt sikkert hva han mener.

Jeg tolker det som ufin sexprat og ville blokkert en mann som sa/skrev noe sånt uten at man er i et forhold eller i alle fall kjenner hverandre godt (har møttes flere ganger). Han mangler sosial intelligens som minimum. At en voksen mann holder på sånn gjør meg kvalm. Og du fremstår utrolig og naiv og umoden til å være 34 år.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...