AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har mensenkramper som kjennes mer ut som et sånn skikkelig press nederst på magen, og bare lurer på om dette er vanlig? Hører de fleste si «mensensmerter» om sine. Selv om det ikke er vondt akkurat, så er det veldig distraherende, og jeg merker at jeg konsentrerer meg utrolig dårlig, første(noen ganger dag 2 også) dag av mensen. Mister også matlysta helt pga krampene, og blir veldig irritabel. Også er det jo ikke vits for meg å ta smertestillende heller, siden det ikke er vondt🤔 Er det flere som har slike kramper? Anonymkode: 9228a...094
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Høres mest ut som kynnere man får når man er gravid 😅 de også er mer en følelse av trykk eller press, enn krampe. Høres jo bare fint ut hvis du har så lite plager med mensen! Men ville prøvd med en ibux siden det forstyrrer dagen din 😊 Anonymkode: 9ca79...934
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har bare noe som kan ligne på stikkinger og murring når jeg får mensen. Har aldri hatt så vondt at det er plagsomt. Anonymkode: e7f96...7f6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Høres mest ut som kynnere man får når man er gravid 😅 de også er mer en følelse av trykk eller press, enn krampe. Høres jo bare fint ut hvis du har så lite plager med mensen! Men ville prøvd med en ibux siden det forstyrrer dagen din 😊 Anonymkode: 9ca79...934 Så rart Takk, det kan jeg gjøre☺️ AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har bare noe som kan ligne på stikkinger og murring når jeg får mensen. Har aldri hatt så vondt at det er plagsomt. Anonymkode: e7f96...7f6 Hvordan kjennes murringer ut? Anonymkode: 9228a...094
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå