AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #21 Skrevet 12. januar 2022 Har gjennomført noen bursdager hvor barnet mitt ville ha pannekaker, og det ble det. Har også servert taco, fiskepinner, pølser, pizza, burgere, pasta Så du får høre hva barnet ditt vil ha Anonymkode: 67e7e...5f0 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #22 Skrevet 12. januar 2022 Vi har servert tomatsuppe(Toro) gikk helt fint. Barna er jo vant md å spise suppe🤷♀️. Har også hatt grøt, pizza, frokostbuffet, pølser, pasta …. Anonymkode: dfd68...ac5 3
AwkwardAlice Skrevet 12. januar 2022 #23 Skrevet 12. januar 2022 Pizzaboller. Lett å servere og du kan lage 2 forskjellige typer. Pluss du kan lage de på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #24 Skrevet 12. januar 2022 Vår yngste fylte 7 år i høst, og han ønsket å bestille pizza i bursdagsselskapet sitt. Vi bestilte ulike varianter og mannen hentet dem når gjestene kom. Veldig enkelt og greit, og alle barna var veldig fornøyde👍🏻 Anonymkode: 0ba9e...091 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #25 Skrevet 12. januar 2022 Takk for alle gode tips! Bursdagsbarnet ønsket seg aller helst sushi.. Men det orker jeg ikke kjøpe inn eller lage selv til en hel bataljon, så det får bli en annen anledning. Vi har landet på pizza som førstevalg - så får vi se om vi tar sjansen på å lage den selv, eller om vi tyr til take-away. Tipset om ost og skinke var godt, jeg mistenker at det vil være en vinner her også. 🙂 Og kudos til deg som stekte pannekaker til en hel barnebursdag! 😁 Anonymkode: 943f0...6bd
Millimani Skrevet 12. januar 2022 #26 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for alle gode tips! Bursdagsbarnet ønsket seg aller helst sushi.. Men det orker jeg ikke kjøpe inn eller lage selv til en hel bataljon, så det får bli en annen anledning. Vi har landet på pizza som førstevalg - så får vi se om vi tar sjansen på å lage den selv, eller om vi tyr til take-away. Tipset om ost og skinke var godt, jeg mistenker at det vil være en vinner her også. 🙂 Og kudos til deg som stekte pannekaker til en hel barnebursdag! 😁 Anonymkode: 943f0...6bd Bare pass på om noen av barna ikke tåler gluten eller melk. Da er tomatsuppe et godt alternativ
malifika Skrevet 13. januar 2022 #27 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for alle gode tips! Bursdagsbarnet ønsket seg aller helst sushi.. Men det orker jeg ikke kjøpe inn eller lage selv til en hel bataljon, så det får bli en annen anledning. Vi har landet på pizza som førstevalg - så får vi se om vi tar sjansen på å lage den selv, eller om vi tyr til take-away. Tipset om ost og skinke var godt, jeg mistenker at det vil være en vinner her også. 🙂 Og kudos til deg som stekte pannekaker til en hel barnebursdag! 😁 Anonymkode: 943f0...6bd Et tips til. Kjøp 15 pitabrød som du bruker som pizzabunn. Da kan alle lage sin egen pizza. Det er i samme slengen en aktivitet for barna å gjøre på bursdagen. I tillegg så får ungene roet litt ned hvis du deler dem opp i grupper på 5 og 5 om gangen på kjøkkenet. Min erfaring er at slike bursdager er veldig høylytt og i full fart, så det kan være godt å puste litt mellom slagene også. Hehehe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå