AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Hei. Jeg har gått på de samme p-pillene i snart 10 år, loette. Om jeg får tilbud om de billigere versjonene på apoteket så kjøper jeg de, og har vært fornøyd. Bortsett fra at jeg ikke har fått hoppe over mens, altså begynne på nytt brett uten å ha blødning, for da får jeg mellomblødning ganske raskt, og det varer gjerne til brett nr 2 er ferdig. Veldig irriterende. Men, nå de siste månedene har jeg fått menssmerter, eller hvertfall noe som ligner, plutselig, ikke sammenheng med når jeg skal ha blødning. Og nå i juleferien tok jeg sjansen å hoppe over blødning, og begynte rett på nytt brett, men jeg har enda ikke fått blødning, og jeg er snart ferdig med det andre brettet. Skjønner ingenting. Altså veldig deilig å slippe blødning, men ubehagelig med disse menssmertene. Har tatt graviditetstest og de var negative. Tror ikke jeg hadde sex mellom forrige blødning og nå heller, så det virker veldig usannsynlig at jeg kan være gravid nå. Noen som har lignende erfaring eller refleksjoner? Har selvfølgelig bestilt legetime, og skal be om gynekolog også, men ting tar tid. Mvh kvinne, 27.💜 Anonymkode: ddc19...97b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og nå i juleferien tok jeg sjansen å hoppe over blødning, og begynte rett på nytt brett, men jeg har enda ikke fått blødning, og jeg er snart ferdig med det andre brettet Altså. Det er jo ikke noe rart om du enda ikke har fått blødning om du ikke tok pillefri uke mellom to brett og du ikke er ferdig med brett nr 2, med mindre du tenker på sukkerpillene, å selv da kan jeg gå i 4-5 dager før blødningen. Anonymkode: 8895c...53a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Altså. Det er jo ikke noe rart om du enda ikke har fått blødning om du ikke tok pillefri uke mellom to brett og du ikke er ferdig med brett nr 2, med mindre du tenker på sukkerpillene, å selv da kan jeg gå i 4-5 dager før blødningen. Anonymkode: 8895c...53a Det kom kanskje ikke godt nok fram i innlegget, men jeg får alltid mellomblødning om jeg hopper over sukkerpillene og begynner på nytt brett. Det har ikke skjedd nå. Så derfor lurte jeg på om andre har opplevd lignende. 😊 Anonymkode: ddc19...97b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå