Silva Pluvialis Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Så bra Det er så kaldt ute på denne tiden av året uansett, kattungen vil få mye mer glede av å komme ut på vårparten med alle luktene og lydene som følger med. Og da er sikkert du også mer ute, og det liker den nok! Anonymkode: 1c52e...c18 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Ikke skriv den er du snill. Skriv heller han eller hun, katten din er et dyr, ikke en ting. Dessuten er det fint du tok selvkritikk. Jeg har ikke lest den tråden du snakker om, men mange katteeiere er verre enn deg uten å ta selvkritikk. Tenker på søstera mi som lar sin 4!!!!! måneder gammel katt gå alene ute, fordi «han har så lyst ut.» Når jeg sier ifra så blir hun døv. Anonymkode: bcaf6...892
Tabris Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Jeg synes det grenser til galskap å ikke la en kattunge få lov til å være ute før den er 10-12 måneder. Den må da miljøtrenes til næromgivelsene, få erfaring med omverden og bruke kroppen til å klatre i trær, jage insekter osv. Men man skal selvsagt ta høyde for deres utvikling, derfor bør vi bli med dem ut. Ha på dem sele og en tynt bånd, evt en liten langline og la de få utforske ute. 1
Boblerone Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 Fantastisk. Ingenting gjør mer mer glad enn å se mennesker som endrer mening etter å ha vært åpne for å ta til seg kunnskap. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå