Gå til innhold

2 små Hot’N sweet for presentasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

For presentasjon for og klare og prestere? Skikkelig presentasjons angst og dette er løsningen min. Krise om dette blir oppdaget😐 

Anonymkode: c86ad...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 😢

Skrevet

Ikke gjør det tenker jeg. Det blir verre om det oppdages. Og ja, jeg sliter også med presentasjoner.

• Liker 1
Skrevet
Sheik skrev (6 minutter siden):

Ikke gjør det tenker jeg. Det blir verre om det oppdages. Og ja, jeg sliter også med presentasjoner.

Hva skal jeg gjøre da? Hvis det kan synes er det evt i øynene? 

Skrevet

Hadde aldri turt IRL. Men jeg tok to shots før et jobbintervju en gang (Zoom). Det funket som bare det. Var avslappet og naturlig mens jeg presenterte og resten av intervjuet. Fikk jobben!

Anonymkode: 2997f...989

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hadde aldri turt IRL. Men jeg tok to shots før et jobbintervju en gang (Zoom). Det funket som bare det. Var avslappet og naturlig mens jeg presenterte og resten av intervjuet. Fikk jobben!

Det var gode nyheter. Jeg skal irl 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det var gode nyheter. Jeg skal irl 

Ikke finn på å gjøre det irl!! Er du gal?! MYE lettere å merke da, ikke minst lukte. Da ville jeg heller prøvd skaffe meg et angstdempende medikament.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke finn på å gjøre det irl!! Er du gal?! MYE lettere å merke da, ikke minst lukte. Da ville jeg heller prøvd skaffe meg et angstdempende medikament.

Jeg har ikke noe annet 😬 hvordan merkes det utenom evt øynene? Men tenkte evt i dagslys merkes det vel ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har ikke noe annet 😬 hvordan merkes det utenom evt øynene? Men tenkte evt i dagslys merkes det vel ikke?

Ingen kan se det på pupillene av to shots. Men det vil til slutt begynne å lukte jo lengre intervjuet er, og du vil miste gnisten jo lengre intervjuet er. Så det "powerfulle" førsteinntrykket du gjør vil bare bli helt merkelig på slutten og veldig rart og daft.

Anonymkode: ebc98...5b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen kan se det på pupillene av to shots. Men det vil til slutt begynne å lukte jo lengre intervjuet er, og du vil miste gnisten jo lengre intervjuet er. Så det "powerfulle" førsteinntrykket du gjør vil bare bli helt merkelig på slutten og veldig rart og daft.

Anonymkode: ebc98...5b3

Det er er ikke akkurat et intervju. Må jo ta tyggis og parfyme eller noe 

Skrevet

Haha, jeg drakk alltid 2 øl før muntlig eksamen. Funka fint. Husk å ha kjeften full av tyggis eller Fisherman’s Friend osv bare, det lukter fort…

Anonymkode: b886d...744

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For presentasjon for og klare og prestere? Skikkelig presentasjons angst og dette er løsningen min. Krise om dette blir oppdaget😐 

Øve øve øve jevnt og trutt og tappert det er tingen! 

Først alene - snakk deg gjennom mange ganger: Reis deg opp som om du står foran forsamlingen, med pc bak deg som du later som er skjermen. Øv mange ganger.

Få noen du kjenner til å være prøvepublikum og la dem gå inn i rollen, øv igjen mange ganger.

Anonymkode: 95de3...f05

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Øve øve øve jevnt og trutt og tappert det er tingen! 

Først alene - snakk deg gjennom mange ganger: Reis deg opp som om du står foran forsamlingen, med pc bak deg som du later som er skjermen. Øv mange ganger.

Få noen du kjenner til å være prøvepublikum og la dem gå inn i rollen, øv igjen mange ganger.

Anonymkode: 95de3...f05

Kan alt utenat men presentasjonsangsten er det lilevel skjelver som et stort aspeløv… 

Skrevet

Eventuelt kan du kjøpe betablokkere på apoteket. Dette fikk alle nyansatte råd om på et oppstartsforedrag på jobb. Et rimelig upassende råd, spør du meg, men hvis alternativet er alkohol... 

Anonymkode: 065f9...247

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eventuelt kan du kjøpe betablokkere på apoteket. Dette fikk alle nyansatte råd om på et oppstartsforedrag på jobb. Et rimelig upassende råd, spør du meg, men hvis alternativet er alkohol... 

Anonymkode: 065f9...247

Er det uten resept? Har ikke tid til og få tak i det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takler du ikke å gjøre en presentasjon uten å ruse deg, må du revurdere det du gjør.

Ta deg sammen, for 🤬 !!!

Anonymkode: 996a1...0ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takler du ikke å gjøre en presentasjon uten å ruse deg, må du revurdere det du gjør.

Ta deg sammen, for 🤬 !!!

Presterer dårligere og skjelver sånn. Det er medfødt… slapp av 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Presterer dårligere og skjelver sånn. Det er medfødt… slapp av 

Å, buhu! Det er ikke mer synd på deg enn andre. Lær deg å lev med det. 

Eller du kan bli voksen nok og gi beskjed i forkant av presentasjonen at du er noe nervøs og at du bare må beklage dersom du skjelver osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Å, buhu! Det er ikke mer synd på deg enn andre. Lær deg å lev med det. 

Eller du kan bli voksen nok og gi beskjed i forkant av presentasjonen at du er noe nervøs og at du bare må beklage dersom du skjelver osv.

Det var et lite voksent svar 

Skrevet (endret)

Jeg hadde sagt ifra at jeg var kjempe nervøs før presentasjonen, men at du likevel ønsker å gjennomføre.

Ikke rus deg med noe, det er ikke verd det, og kan slå hardt tilbake på deg. Det er veldig normalt å være nervøs og skjelve foran større presentasjoner eller jobbintervjuer. Jeg blir skikkelig nervøs selv, og får gjerne "tunellsyn" om det blir skikkelig ille, men har lært meg å alltid si ifra i forkant. Da går det utrolig nok mye bedre fordi da trenger jeg ikke fokusere på å måtte skjule at jeg er nervøs.

Lykke til ts, dette klarer du! 

Endret av SaySomething
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...