AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har blitt syk gang på gang i høst og vinter. Jeg bruker munnbind når jeg er ute og har veldig få jeg omgås ellers, og med alt av smitteverntiltak skulle man vel tro det skulle være mindre sjanse for å bli syk. Det skal sies at fryser lett og har ikke vært flink nok til å kle meg deretter, men det må jo et virus til for å bli syk likevel. Jeg klarer tydeligvis å holde meg koronafri, men alt mulig annet plukker jeg opp. Hvorfor blir jeg syk hele tiden? Hva kan jeg gjøre eller ikke gjøre for å unngå det? Anonymkode: 6eca5...e76
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Har du testet om du mangler noe? Vitaminer, jern osv? Anonymkode: fd61a...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Følger du ikke med? Hele Norge har gått slik siden august. Anonymkode: 03dfe...b74 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har blitt syk gang på gang i høst og vinter. Jeg bruker munnbind når jeg er ute og har veldig få jeg omgås ellers, og med alt av smitteverntiltak skulle man vel tro det skulle være mindre sjanse for å bli syk. Det skal sies at fryser lett og har ikke vært flink nok til å kle meg deretter, men det må jo et virus til for å bli syk likevel. Jeg klarer tydeligvis å holde meg koronafri, men alt mulig annet plukker jeg opp. Hvorfor blir jeg syk hele tiden? Hva kan jeg gjøre eller ikke gjøre for å unngå det? Anonymkode: 6eca5...e76 Sjekk d-vitamin nivået ditt, husk at kosthold og vitaminer er det viktigste for immunforsvaret. Om du har vitamin D mangel vil du automatisk få dårligere immunforsvar! Ta en tur til legen og sjekk nivåene dine, kan fort hende det er jern også. Anonymkode: cb7dd...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Følger du ikke med? Hele Norge har gått slik siden august. Anonymkode: 03dfe...b74 Hva skal det bety? Anonymkode: cb7dd...7ff
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Følger du ikke med? Hele Norge har gått slik siden august. Anonymkode: 03dfe...b74 Har ikke vært på syk 6år. Ikke er jeg vaksinert heller. Anonymkode: 1733c...e38
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Spiser mye usunt kanskje. Anonymkode: e54fc...29f
Crazydoglady Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har blitt syk gang på gang i høst og vinter. Jeg bruker munnbind når jeg er ute og har veldig få jeg omgås ellers, og med alt av smitteverntiltak skulle man vel tro det skulle være mindre sjanse for å bli syk. Det skal sies at fryser lett og har ikke vært flink nok til å kle meg deretter, men det må jo et virus til for å bli syk likevel. Jeg klarer tydeligvis å holde meg koronafri, men alt mulig annet plukker jeg opp. Hvorfor blir jeg syk hele tiden? Hva kan jeg gjøre eller ikke gjøre for å unngå det? Anonymkode: 6eca5...e76 Stressa hverdag? Lite overskudd? Hard trening? Noen mangler? Spiser dårlig mat? Spiser for lite mat? Mye som påvirker immunforsvaret, å bli litt kald er sjeldent et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva skal det bety? Anonymkode: cb7dd...7ff At det har vært mye og tøffe forkjølelser i høst. Anonymkode: 03dfe...b74
bluedot Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 Ta en blodprøve. Det kan godt være at du har vitaminmangel, er blodfattig etc. Bygg opp immunforsvaret ditt. Jeg opplevde det samme som deg og tok grep. 😊
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har blitt syk gang på gang i høst og vinter. Jeg bruker munnbind når jeg er ute og har veldig få jeg omgås ellers, og med alt av smitteverntiltak skulle man vel tro det skulle være mindre sjanse for å bli syk. Det skal sies at fryser lett og har ikke vært flink nok til å kle meg deretter, men det må jo et virus til for å bli syk likevel. Jeg klarer tydeligvis å holde meg koronafri, men alt mulig annet plukker jeg opp. Hvorfor blir jeg syk hele tiden? Hva kan jeg gjøre eller ikke gjøre for å unngå det? Anonymkode: 6eca5...e76 Om ting i hverdagen er mye for deg så blir du lettere syk. Immunforsvaret blir bortprioritert om du har mye å stri med. Det kan også hende du mangler vitaminer. Anonymkode: 7a376...e31 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå