AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hei! I ny og ne opplever jeg at det er nesten som om jeg faller om, når jeg ser på PC. Veldig ubehagelig svimmelhet, så jeg må reise meg opp og gå litt. Gjelder bare om jeg stirrer nøya på PCen. Jeg vet at jeg har dårlig syn, men ikke rukket å sjekke det ennå. har time snart. Er vel ingen sammenheng med øyet? Anonymkode: 25de7...0fa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei! I ny og ne opplever jeg at det er nesten som om jeg faller om, når jeg ser på PC. Veldig ubehagelig svimmelhet, så jeg må reise meg opp og gå litt. Gjelder bare om jeg stirrer nøya på PCen. Jeg vet at jeg har dårlig syn, men ikke rukket å sjekke det ennå. har time snart. Er vel ingen sammenheng med øyet? Anonymkode: 25de7...0fa Kan godt hende at det er synet ditt ja! Anonymkode: 93806...ff8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kan godt hende at det er synet ditt ja! Anonymkode: 93806...ff8 Men hvilken sammenheng har synet med f.eks svimmelhet? Anonymkode: 25de7...0fa
xaca Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Og hvis det er ikke synet, så kan det vær ryggen/skuldre/nakkemusklene som er stive.. jeg hadde litt likens problemer og det var pga musklene Endret 10. januar 2022 av xaca
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 xaca skrev (8 minutter siden): Og hvis det er ikke synet, så kan det vær ryggen/skuldre/nakkemusklene som er stive.. jeg hadde litt likens problemer og det var pga musklene Interessant. Hva slags muskelproblemer hadde du? Anonymkode: 25de7...0fa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvilken sammenheng har synet med f.eks svimmelhet? Anonymkode: 25de7...0fa Jeg vet ikke helt, men har ofte sett at det blir listet opp som symptom på dårlig syn, og andre problemer med øynene🤷♀️ Anonymkode: 93806...ff8
xaca Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Interessant. Hva slags muskelproblemer hadde du? Anonymkode: 25de7...0fa Vanligvis så sliter jeg med venstre skuldermusklene og nakken, så stråler det i venstre beinen og armen, og til å med opp i hodet, og noen ganger kan jeg ha smerte bak øyene, og svimmelhet. Jeg spiller mye med pc’n. Jeg får hjelp av å se på strekkingvideoer på youtube.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå