Gå til innhold

Tenner på skadefryd.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har helt siden jeg var ung voksen tent på når kvinner blir hevngjerrige. Jeg hadde en eks engang som jeg var utro mot (eneste gang) og det endte med at hun fortalte moren min om mine kinks i senga og en masse dritt som ydmyket meg. Har siden tent veldig på når kvinner skal ta meg og har fått et mønster der jeg aktivt leter etter muligheter til å gi de lyst til det. Senest nå rett før jul holdt jeg på med ei jente bare for å registrere meg på en annen møteside under et psydonym og tipset anonymt en venninne av henne om denne brukeren så hun fant det ut. Jeg dater ikke jenter bare for å skape et dårlig brudd, vi har det fint en periode før det. Men jeg kjeder meg ofte i forhold og leter etter det kicket jeg får når ei jente virkelig er ute etter å ta meg. Men desverre får jeg ikke alltid reaksjonen jeg vil ha, mange kvinner blir bare såret og det er trist. Går dette på persontype eller har alle jenter potensiale til å virkelig ville hevne seg på en fyr? Dere som har potensiale til å ville bli hevngjerrig, hva  skal isåfall til?

Anonymkode: ebceb...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger terapi. Og å holde deg unna jenter. 

Anonymkode: 3e855...f6a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trenger terapi. Og å holde deg unna jenter. 

Anonymkode: 3e855...f6a

Ba jeg om at du skulle være frekk?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ba jeg om at du skulle være frekk?

Du tenner på noe som er destruktivt for andre. Hvorfor skulle du få koseligere svar på det enn en som hadde tent på å være fysisk voldelig skulle få?

Du bør gå til psykolog ja. Man har faktisk ikke rett til å bryte andre ned på grunn av egen tenning. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
Skrevet

Terningkast 2.

Anonymkode: 5446f...26e

Skrevet

Kan du ikke bare forklare potensielle kjærester at du tenner på ydmykelse? Det finnes sikkert noen som har glede av å ydmyke deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Terningkast 2.

Anonymkode: 5446f...26e

Tenningskast 2 huff. Nei det der hørtes ikke bra ut i det heletatt. 

Skrevet

Ja, det går på persontype. Jeg hevner meg ikke, jeg hever meg over. 
Enig i at du burde si ifra om at du tenner på ydmykelse, det du holder på med er destruktivt. 

Anonymkode: 15f57...7c0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...