Nella Skrevet 20. oktober 2005 #21 Skrevet 20. oktober 2005 Men hvis han spiser toast hvorfor kan han da ikke bare få det? Det blir jo som en skive med kokt skinke og en med gulost. Ketchup istedet for smør. Og det må være en bra frokost. Toast kan lages masse ferdig av å ligge klar i frysa for å legge rett i jernet ved behov. Gjorde det hos noen når jeg jobbet i hjemmesykepleien og det funket fint det. Og da mener jeg jo det må være det sammen om han spiser de to skivene kalde med hvert sitt pålegg etter slår de sammen å varmer de. Det viktigste er jo å få i ungen mat. Jeg hadde en stor nugattiperiode selv da jeg var yngre. Klarte ikke noe annet og ville ikke ha. Vurderinga ble da at jeg fikk det på skiva istedet for ikke noe. Tirsdag som lørdag. Og det funket fint. Etter en stund begynte jeg med litt annet igjen når vi hadde litt godt pålegg. Roastbeef ble favoritten, spiste masse av det. Men det ble MYE nugatti en periode også. Jeg var aldri overvektig som barn, aldri noe hyperaktiv, har alltid vært skoleflink og fått gode karakterer i alle fag. Vet ikke om jeg hadde gjort det like godt på tom mage......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå