Gå til innhold

Hund og godbit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg gir hundene mine godbiter, griseøre, grisehale, okseører, oksemuskel eller litt av middagen min så får de diaré? Bør jeg da slutte med alt dette og å gi de kun hundefor i tørrfôr. Jeg synes det er litt trist om de kun skal få det kjedelige foret. Hva gjør dere? Jeg har prøvd mange forskjellige tyggebiter men de blir dårlige av alt og de får diaré.

Anonymkode: 710a4...640

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å gi deg mer naturlig mat/godbiter men i små mengder? 

Oksehaler og knoker fra frysedisken som gnageting og godbiter laget av kyllingkjøttdeig f.eks. som godbiter? 

• Liker 1
Skrevet

Diaré er et sykdomstegn (tegn på at noe er galt), så mat/godis du vet vil gi diaré bør du absolutt unngå. Har du prøvd Vom & Hundemat? Det kan gis frossent om hundene trenger noe å gnage på. For noen kan det også hjelpe med tyggeting av kanin, kamel, hjort eller annet vilt. 

Om alt annet gir dem diaré er det best å holde seg til tørrfôret, selv om det er kjedelig. 

Anonymkode: 59bdc...93b

• Liker 2
Skrevet

Min har ekstremt sensitiv mage og reagerer veldig på det meste av godis. Hun synes alt hun ikke får daglig er superstas, så for oss funker det å bare gi et eller annet hun tåler og ikke spiser hele tiden. Når hun får gulrot er det full fest her hjemme! Ekstra pluss at de varer litt lengre enn 30 sekunder.

Anonymkode: 43de2...f9e

Skrevet

Hva med fylt kong? Det kan du fylle med det hunden tåler. Om så bare tørrfor oppbløtt i vann tilsatt en liten teskje våtfor eller leverpostei for smaken/luktens skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...