galaxii Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Slettet Endret 16. januar 2022 av galaxii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 galaxii skrev (Akkurat nå): Men har blitt litt overrasket noen ganger fordi noe er litt for treffende i teksten som blir sendt til meg ift hva som skjer i livet mitt. Selvsagt, man finner alltid noe som er treffende, særlig om man legger litt godvilje til. Anonymkode: aead8...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Selvsagt, man finner alltid noe som er treffende, særlig om man legger litt godvilje til. Anonymkode: aead8...ddf Ja, men det var skummelt konkret og treffende ift et par, tre hendelser . Så det ble jeg stressa av fordi skulle nesten ikke være mulig . Derfor søker jeg andre med erfaring. Endret 10. januar 2022 av galaxii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg ringte på lørdag til en dame på spålive, hun sa en del ting om meg som jeg ikke skjønner hun kunne vite. Det var veldig konkrete ting. Så jeg har tenkt å ringe igjen for å få litt spådom om dette året. Jeg tror på henne. Noen er råbra! Anonymkode: 1cc87...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ringte på lørdag til en dame på spålive, hun sa en del ting om meg som jeg ikke skjønner hun kunne vite. Det var veldig konkrete ting. Så jeg har tenkt å ringe igjen for å få litt spådom om dette året. Jeg tror på henne. Noen er råbra! Anonymkode: 1cc87...4d9 Hvem var det? Send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå