AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Shit har vist fått en urinveisinfeksjon, skal til legen i morgen tidlig.har fått beskjed om å prøve å drikke det bort,og det ser ut til å ha hjulpet masse. Har hatt blod i urinen,men har drukket så mye i dag,at det har gått bort,ikke noe blod.kommer til å fortsette å drikke litt utover natta.men det jeg lurer på er hvis jeg drikker mye,vil en infeksjon vises på urinstix da .siden jeg har drukket og tissa så mye ?? Anonymkode: db256...449
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Hvorfor oppretter du ny tråd? Anonymkode: e4b3c...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor oppretter du ny tråd? Anonymkode: e4b3c...9e6 Hæ?‽ Anonymkode: db256...449
annev Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 KristinF skrev (1 minutt siden): Ja. Urinen kan vell bli så tynne ut at ,urinstix ikke fanger opp en urinveisinfeksjon. Ser det er mange her inne som har de klassiske symptomer på uvi , men slår ikke ut på urinstix,det kan jo tenkes at hvis du da har tatt en urinprøve som ikke har vært lenge nok i blæren. Samt at blæren ørten ganger har blitt skylt ut med drikke og urinering,
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hæ?‽ Anonymkode: db256...449 Ikke spill dum. Det er så lett å kjenne igjen. Er ikke så mange som er opphengt i å tisse bort uvi, og snakker om hvor mye de skal drikke. Anonymkode: e4b3c...9e6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke spill dum. Det er så lett å kjenne igjen. Er ikke så mange som er opphengt i å tisse bort uvi, og snakker om hvor mye de skal drikke. Anonymkode: e4b3c...9e6 Nå synes jeg faktisk du er ufin,første gang på månedsvis jeg har postet et innlegg🥵 Anonymkode: db256...449
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå synes jeg faktisk du er ufin,første gang på månedsvis jeg har postet et innlegg🥵 Anonymkode: db256...449 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1545450-urinveisinfeksjon-dette-skjønner-jeg-ikkeblir-veldig-glad-for-svar😊/?do=getNewComment Anonymkode: e4b3c...9e6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1545450-urinveisinfeksjon-dette-skjønner-jeg-ikkeblir-veldig-glad-for-svar😊/?do=getNewComment Anonymkode: e4b3c...9e6 Men det betyr ikke at det er samme person. Det kan være flere som strever meD det samme . Jeg husker ikke den tråden. Anonymkode: 6c885...04d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men det betyr ikke at det er samme person. Det kan være flere som strever meD det samme . Jeg husker ikke den tråden. Anonymkode: 6c885...04d Jeg jobber med å analysere og sammenligne tekst. Det er helt tydelig samme person som står bak. Særpregne skrivefeil og tegnsetting avslører. Anonymkode: e4b3c...9e6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg jobber med å analysere og sammenligne tekst. Det er helt tydelig samme person som står bak. Særpregne skrivefeil og tegnsetting avslører. Anonymkode: e4b3c...9e6 Jaha? I kg da eller? Anonymkode: 6c885...04d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaha? I kg da eller? Anonymkode: 6c885...04d Ansatt i staten. Bistår politiet. Anonymkode: e4b3c...9e6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ansatt i staten. Bistår politiet. Anonymkode: e4b3c...9e6 Ok🙂 Anonymkode: 6c885...04d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 Urinprøven bør om mulig tas av morgenurin da den er mest konsentrert. Vil tro du kan få falsk resultat på urinprøven hvis du har drukket litervis med vann Anonymkode: c3187...d19 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg jobber med å analysere og sammenligne tekst. Det er helt tydelig samme person som står bak. Særpregne skrivefeil og tegnsetting avslører. Anonymkode: e4b3c...9e6 Da gjør du ikke en god jobb🤣🤣 Anonymkode: db256...449 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ansatt i staten. Bistår politiet. Anonymkode: e4b3c...9e6 Alvorlig talt!! Om det skulle være slik at Ts har postet tidligere innlegg,så kan det være grunner for det,ikke noe vi skal bry oss om.heller svare de som kan,og være hyggelige mot hverandre.jeg har selv postet to innlegg av nesten samme innlegg,for jeg følte ikke jeg fikk helt de svar jeg var ute etter,og siden innlegget ikke kunne redigeres,så la jeg ut et nytt😊 Anonymkode: db256...449 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #17 Skrevet 10. januar 2022 Ja, det vil det. Selvom det ikke er synlig, er det fortsatt mikroskopisk. Vil anbefale å teste med morgenurin hos legen. Det er vaskelig å drikke bort en UVI. Ikke lurt heller kan jeg tenke meg. Det beste er som oftest å behandle med antibiotika så det ikke utvikler seg til nyrebekkenbetenelse. Du kan jo også forsøke med tranebærjuice. Men det aller beste er å sjekke hos legen uansett. Anonymkode: 2a637...79f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #18 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Shit har vist fått en urinveisinfeksjon, skal til legen i morgen tidlig.har fått beskjed om å prøve å drikke det bort,og det ser ut til å ha hjulpet masse. Har hatt blod i urinen,men har drukket så mye i dag,at det har gått bort,ikke noe blod.kommer til å fortsette å drikke litt utover natta.men det jeg lurer på er hvis jeg drikker mye,vil en infeksjon vises på urinstix da .siden jeg har drukket og tissa så mye ?? Anonymkode: db256...449 Ja du kan utvanne urinen utover dagen. Derfor skal prøven/stix alltid tas om morgenen når urinen er mest mulig konsentrert og utilblandet. Du kan altså ha så og si negativt resultat på stix før du legger deg og positivt utslag av morgenurinen. Anonymkode: db06c...079
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #19 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alvorlig talt!! Om det skulle være slik at Ts har postet tidligere innlegg,så kan det være grunner for det,ikke noe vi skal bry oss om.heller svare de som kan,og være hyggelige mot hverandre.jeg har selv postet to innlegg av nesten samme innlegg,for jeg følte ikke jeg fikk helt de svar jeg var ute etter,og siden innlegget ikke kunne redigeres,så la jeg ut et nytt😊 Anonymkode: db256...449 Det har vokst frem en utrolig stor ukultur her inne på kg der veldig mange skriker troll/tulletråd/du har postet før/osv osv. slitsomt egentlig Anonymkode: d892e...163
Gjest rampenissen72 Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke spill dum. Det er så lett å kjenne igjen. Er ikke så mange som er opphengt i å tisse bort uvi, og snakker om hvor mye de skal drikke. Anonymkode: e4b3c...9e6 Jo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå