*Heidi* Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Hvorfor er det prisforskjeller i norwegian? Det står:full fleks og lavpris, hva er forskjellen?
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Med full fleks har du mulighet til å forandre billetten, med lavpris har du ikke denne muligheten. Jeg tror dette er den største forskjellen.
*Heidi* Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2005 Med full fleks har du mulighet til å forandre billetten, med lavpris har du ikke denne muligheten. Jeg tror dette er den største forskjellen. ← Jeg så det Takk!
Gjest norwegianberta Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 Med full fleks har du mulighet til å forandre billetten, med lavpris har du ikke denne muligheten. Jeg tror dette er den største forskjellen. ← rettelse: full flex blir du ikke belastet for billetten før du har flydd (altså du kan avbestille den). billetten kan også endres så mye som ønskelig uten gebyrer. Lavpris: billetten blir belastet med en gang og kan kun endres ved gebyrer (rundt en 150 kr for hver strekning og hvert navn som endres + evt mellomlegg hvis billetten man skal endre til er dyrere) og kan ikke avbestilles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå