Gå til innhold

Hvilket mobilabbonement har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle hvilket mobilabbonement du har, -pris pr mnd. (ca. for noen) og hva det inkluderer av data/ringeminutter/sms?

Om du kjøpte det med eller uten mobil ved oppstart?

Hva du gjør mest/minst av; å ringe, skriver sms, eller bruke data?

Om du er fornøyd?

??

:)

(er på let etter nytt abbonement, men føler det er en jungel der ute!!)

Anonymkode: 014a9...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har happybytes 7 GB. Betaler 198 kr pr mnd. Inkludert ubegrenset med minutter, mms, sms. 

• Liker 1
Skrevet

One call, 30 GB for 370,- 

Anonymkode: 3025b...7d8

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde Happtbytes, helt elendig... 

Da jeg gikk over bytes som var betalt for ble kapasiteten så dårlig at jeg ikke fikk bestilt mer, fikk ikke åpnet noen ting og det måtte bestilles på nett 🙁

Anonymkode: 77fc1...e3a

Skrevet

Har Fjordkraft Mobil. 119,- i mnd men kun 1GB i data da, men nå er jeg for det meste hjemme hele tiden og trenger ingen data siden jeg er på wifi hele tiden 😽 

Anonymkode: 50f4e...a77

Skrevet

Har Vipps mobil / apponement. Er veldig fornøyd. Har 7GB som jeg aldri får brukt pga wifi overalt der jeg jobber/hjemme. Walkover så sparer opp til når jeg f.eks er på hytta. Kan spare opp til 1000 gb. Betaler 249kr/mnd. For 50kr mer kunne jeg hatt 15gb/mnd. Har god dekning overalt, aner ikke hva det koster for å ringe eller sende sms. Må fylle på litt når jeg drar til utlandet, men er like rimelig å ringe/være på nett som hjemme likevel. Denne er forhåndsbetalt uten binding. Aldri vært mer fornøyd. 

Anonymkode: eef52...d59

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker for det meste data på mobilen via hjemmenettverket, og bruker telefonen lite når jeg er på farten. Det holder derfor med bare 1-2 gb. Fri tale, sms, mms.

Tror jeg betaler 170,- i mnd hos Telia 

Skrevet

Ice Frihet. 1000 gb, fri tale, mms, sms.

348,- pr mnd.

Anonymkode: 5fcfa...49f

Skrevet

100GB. SMS og vanlig telefon bruker jeg bare om jeg må ha tak i noen som ikke har iPhone.

Anonymkode: d3e02...247

Skrevet

Chilli 15 GB til 299. Prøvde ice før dette, men elendig lyd. De bruker vel noen gamle nett. Veldig fornøyd med chilli. 

Anonymkode: dec60...5c6

Skrevet

Release. 10 GB til 199 kr/mnd.
Det er ikke listepris, men et tilbud jeg fikk da jeg gikk inn på en nettportal hvor man kan bli kontaktet av flere leverandører i forbindelse med bytte. Har bindingstid. Er veldig godt fornøyd.  

Gratis tale, mms, sms. Data-rollover på inntil 10 GB når jeg ikke bruker opp datamengden. 

Jeg bruker sjelden MMS, men litt SMS. Har en del samtaler i telefonen. 

Anonymkode: 2ce43...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...